تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803618919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش زنده؛ نفت آبادان 2 ـ فجرسپاسی 0


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش زنده؛ نفت آبادان 2 ـ فجرسپاسی 0
محمد شادکام بازیکن موثر و سرعتی نفت آبادان در دقیقه 32 اولین گل بازی را وارد دروازه شیرازی‌ها کرد گلی که می‌تواند نفت را لیگ برتری کند.

  به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین مسابقه این هفته لیگ دسته اول ایران که سومین تیم صعودکننده لیگ برتر از دل آن بیرون می‌آید، در آبادان بین تیم‌های نفت و فجرسپاسی در حال برگزاری است. تیم نفت آبادان که بازی را از همان دقایق نخست تهاجمی شروع کرده بود و شوت‌های راه دور دروازه حریف را تهدید کرد در نهایت در دقیقه 32 مسابقه روی اشتباه مدافعان میانی فجر و دروازه بان این تیم توسط محمد شادکام اولین گل بازی را به ثبت رساند.
نفت آبادان: حسن هوري. علي عبداله زاده. حسين بغلاني. وحيد فارغ. مجتبي ممشلي. محمد پورمحمد. محسن ربيع خواه. محمدزبير نيك نفس. ميلاد جهاني. امير زليكاني و محمد شادكام
سرمربی: نادر دست‌نشان فجرسپاسی: رضا حيدري. ايمان سليمي. فرهاد سالاري پور. سيد عليرضا زندوي. ايمان باصفا. مصطفي ماهي. مسعود ريگي. احمد حسين زاده. ابراهيم صالحي و علي غلامرضا پور
سرمربی: علی کلانتری   شرح نیمه اول: نفت آبادان که می دانست با پیروزی برابر فجر سپاسی جواز حضور در لیگ برتر را بدست می آورد از همان شروع بازی دروازه میهمان شیرازی خود را با شوت های از راه دور تهدید کرد. اما دروازه فجر با واکنش های به موقع خود مانع به ثمر رسیدن حملات نفت شد. فجری ها که با یک تساوی راهی لیگ برتر می شدند درنیمه اول بیشتر سعی در مهار بازی و کنترل حریف داشتند و در این میان برای رسیدن به گل چشم به ضربات ایستگاهی دوخته بودند که یک بار هم روی ضربه ایستگاهی دروازه نفت را تهدید کردند.نادر دست نشان سرمربی با تجربه نفت ا تاکید به شاگردانش برای استفاده از منافذ و عمق دفاع فجر باعث شد تا نفتی ها در دقیقه 32 توسط شادکام از عمق دفاع فجر صاحب گل شده و یک بار نیز دقایق تلف شده نیمه اول می توانستند از همان نقطه به گل برسند اما این بار مدافعان فجر ضربه شادکام را قبل از وارد شدن به دروازه دفع کردند تا نیمه اول با همان یک گل به سود نفت تمام شود. نکته ای در خصوص نفت باید یاداوری کرد تاثیر هوای گرم روی بازیکنان فجر بود تا حدی که به نظر می رسید از دقیقه 30 کم آوردند.   شرح گل:
1 ـ صفر (نفت آبادان): پاس تو در محمد پورمحمد را در بین مدافعان فجر محمد شادکام تصاحب کرد و با استفاده از اشتباه مدافعان میانی میهمان شیرازی و دروازه‌بان این تیم با یک نوک پا به تور دروازه فجر دوخت.
دقایق حساس:
دقیقه 1: پاس محمد شادکام به محمد پورمحمد رسید و شوت سرکش این بازیکن از پشت محوطه هجده قدم سمت دروازه فجر شلیک کرده بود با مدافع حریف برخورد کرد و به کرنر رفت.
دقیقه 17: شوت زلیکانی را دروازه تیم فجر با مهارت کامل به کرنر فرستاد.
دقیقه 22: فجرسپاسی در اولین حمله جدی خود صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت سرکش مسعود ریگی حسن حوری با مشت دفع کرد. دقیقه 3+45: تیم نفت آبادان درحالی که میتوانست در دقایق تلف شده نیمه اول تعداد گل های خود را دو برابر کند با بدشانسی مواجه شد و از رسیدن به گل دوم باز ماند. در این دقیقه پاس عرضی پورمحمد درون محوطه جریمه به شادکام زننده گل اول نفت رسید و این بازیکن در حالی که دروازه بان فجر از دروازه خارج شده بود به سمت دروازه شلیک کرد که مدافع فجر مانع گل شدن توپ شد.   حواشی:

* به دلیل حضور طرفداران نفت آبادان در جایگاه طرفداران فجر بازی با ده دقیقه تاخیر آغاز شد. * بعد از به ثمر رساندن گل دوم نفت آبادان، بازیکنان فجر شروع به اعتراض به داور کرند. آن ها معتقد بودند داور باید برایشان پنالتی اعلام می کرد که همان صحنه منجر به گل شد. * تماشاگران آبادانی که تیمشان را در یک قدمی صعود به لیگ برتر می بینند، سرمربی تیم خود ، نادر دست نشان را تشویق می کنند.
 

18:10  1395/02/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن