تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره اسکوچیچ با باشگاه استقلال؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مذاکره اسکوچیچ با باشگاه استقلال؟




یکی از دلایل اصلی فسخ قرارداد سرمربی کروات تیم فولاد سیاست بومی‌گرایی این باشگاه برای فصل آینده است.





خبرگزاری تسنیم: اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان امروز در گفت‌وگو با تسنیم در مورد روند مذاکرات این باشگاه با اسکوچیچ به نکات مهمی اشاره کرد. از جمله اینکه اگر اختلاف نظر باشگاه و اسکوچیچ حل نشود مشکلات فصل قبل تکرار خواهد شد یا اینکه اگر مصلحت باشد با اسکوچیچ تمدید می‌کنیم اما چه اتفاقی افتاد که طرفین به توافق نرسیدند و با اینکه یک‌سال دیگر از قرارداد 2 ساله اسکوچیچ باقی مانده بود قرارداد وی به صورت یک طرفه فسخ شد.

پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم حاکی از آن است که مسئولان شرکت فولاد با توجه به هزینه‌های بالایی که فصل گذشته این باشگاه در زمینه جذب بازیکن و مربی انجام داد و به نتیجه‌ای هم نرسید، به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند. قهرمانی فولاد در لیگ سیزدهم با بازیکنانی که اکثر آنها بومی بودند یا قهرمانی فولاد نوین در لیگ یک با یک تیم کاملا بومی و همچنین قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم باعث شده سیاست بومی‌گرایی در این فصل سرلوحه کار باشگاه فولاد قرار بگیرد.

در راستای سیاست بومی‌گرایی این باشگاه، سید کوروش موسوی مربی بومی پیشین تیم‌های فولاد نوین و نساجی مازندان گزینه اصلی باشگاه فولاد است و اگر به هر دلیلی با این مربی بومی به توافق نرسند به سراغ گزینه‌های بومی دیگر خواهند رفت.

اسکوچیچ امروز اهواز را به مقصد تهران ترک می‌کند و 2 روز در پایتخت خواهد بود و گفته می‌شود در این 2 روز مذاکراتی به صورت پنهانی با مسئولان باشگاه استقلال دارد هر چند مسئولان این باشگاه این موضوع را تأیید نمی‌کنند.






تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن