تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804629185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیک‌زاده: دلم برای آقایحیی سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بیک‌زاده: دلم برای آقایحیی سوخت
در پی انتقاداتی که طرفداران پرسپولیس از نمایش ذوب آهن در هفته پایانی مقابل استقلال خوزستان داشتند مدافع سرشناس این تیم مدعی شد آنها نباید برای تیم های دیگر جام می گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران پرسپولیس امیدوار بودند هم زمان با بازی راه آهن در هفته پایانی شاگردان یحیی گل محمدی در اهواز بتوانند یقه استقلال خوزستان را بگیرند تا جام به سرخپوشان پایتخت برسد اما این اتفاق رخ نداد تا بعد از شکست ذوب در این بازی انتقادات زیادی از یحیی صورت بگیرد. انتقاداتی که هاشم بیک زاده آنها را غیرمنصفانه قلمداد کرد و مدعی شد گل محمدی در این ماجرا مظلوم واقع شده است.
لیگ برتر ایران می تواند بهترین لیگ آسیا باشد
خوشحالم از این بابت که رقابت های این فصل لیگ برتر تا دقیقه 90 چه در صدر چه در قعر جدول از حساسیت های فوق العاده ای برخوردار بود و این نشان می داد که لیگ پویا و شادابی داریم. من همیشه گفتم فوتبالیست های ایرانی از توانایی و ظرفیت بالایی برخوردار هستند و اگر کمی با آنها حرفه ای برخورد شود لیگ برتر ایران می تواند بهترین لیگ قاره اسیا شود.
ما نباید برای تیم های دیگر جام می گرفتیم
من خودم در هفته پایانی مقابل استقلال خوزستان محروم بودم و بازی نکردم اما تا جایی که می دانم تیم ما برای کسب نتیجه به اهواز رفته بود و در طول تمرینات هم کادر فنی مدام روی نقاط ضعف حریف کار می کرد تا به سه امتیاز بازی برسد. این نبود که بخواهند این بازی را تشریفاتی قلمداد کنند و ... به همین خاطر انتقادهایی که بعد از باخت ما به استقلال از جانب پرسپولیسی ها صورت گرفت واقعا بی انصافی بود چون ما نباید برای آنها جام می گرفتیم بلکه خودشان اگر دنبال قهرمانی بودند باید مقابل راه آهن به حق شان می رسیدند.
آقا یحیی مظلوم واقع شد
یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی ذوب آهن مسلما بهترین تصمیمات را برای تیمش می گیرد و در ابتدا صلاح خود و تیمش را در نظر خواهد گرفت. ذوب آهن هم با توجه به بازی حساسی که مقابل العین رد پلی آف آسیا دارد باید قوای خود را تقسیم می کرد تا در فاصله چند روز بتواند نماینده شایسته ای برای ایران در آسیا باشد. به نظرم در ماجرای اخیر میان طرفداران پرسپولیس و گل محمدی، آقا یحیی مظلوم واقع شد چون در فوتبال حرفه ای رنگ ها و تعصبات معنی ومفهوم ندارد.
خوشحالم جام به تیمی رسید که حقش بود
دروغ چرا خیلی دوست داشتم تیم محبوبم استقلال عنوان قهرمانی را به دست می آورد اما بعد از اتفاقات هفته بیست و نهم این ارزو از بین رفت و الان هم خوشحالم که حق به حقدار رسید و قهرمانی به نام استقلال خوزستان شد. تیمی که روندی بکنواخت در طول فصل داشت و بدون فراز و نشیب و با حرفه ای گری تمام توانست جام را بالای سر ببرد و فصلی جدید در فوتبال ایران رقم بزند.
پول ستاره های العین بودجه چند باشگاه لیگ برتری است
بازی سختی با حریف اماراتی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داریم چون العین یکی از قوی ترین تیم های امارات است که ستاره های خارجی سرشناسی دارد که هر کدام شان بودجه یک سال چند باشگاه لیگ برتری ایران هزینه در برداشتند. خوشبختانه تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و در بهترین فرم راهی امارات می شود تا روند رو به رشدش را ادامه داده و به جمع هشت تیم برتر قاره صعود کند.
فعلا وقت فکر کردن به فینال با استقلال نیست
قبل از این که بخواهیم به فینال جام حذفی فکر کنیم باید بتوانیم از دو بازی رفت و برگشت در پلی آف آسیا جان سالم به در ببریم از همین رو الان فقط باید روی بازی با العین تمرکز کنیم و به فکر بازی با استقلال نباشیم چون زمان هست که برای آن دیدار آماده شویم.
یک فصل دیگر با ذوب قرارداد دارم
من یک فصل دیگر به صورت مشروط با ذوب آهن قرارداد دارم به همین خاطر اگر شرایط اجازه بدهد به آن پایبند خواهم بود گرچه در فوتبال ایران امروز با فردا شرایطش متفاوت است و هر لحظه امکان دارد با تصمیمات و سرنوشت جدیدی روبرو شوی.

10:41  1395/02/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن