تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804097626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلیان؛ عامل سقوط ملوان به دسته اول!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلیان؛ عامل سقوط ملوان به دسته اول!
ملوانی که تا سال 80 بهترین تیم شهرستانی تاریخ لیگ ایران بوده و ببا توفان زدگی لیگ پانزدهم را آغاز  و در نهایت به دسته پایین تر سقوط کرد .

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرانا، بهمن صالح نیا  سرمربی سالهای دور ملوان، تنها مقصر اصلی این سقوط را بازیکنان و هیات مدیره باشگاه دانسته و ادامه می دهد:من پیش بینی سقوط ملوان را کرده بودم، زیرا کسانی که داعیه مالکیت 70درصدی ملوان را دارند با عوام فریبی و به بازی گرفتن احساسات مردم اشتباهی دیگر را با آوردن حمید استیلی مرتکب شدند تا جایی که این مربی هم با آن کادر فنی ناکارآمد فرصت ها را سوزاند و درنهایت تیمی را به احمدزاده تحویل دادند که رمقی برایش نمانده بود.
موسس باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به تلاش های ناموفق برای برقراری ارتباط و صحبت با رییس هیات مدیره متذکر می شود : درست است که این سقوط حق هواداران ملوان نبود اما لازم بود تا همه بدانند چه چیز گرانبهایی را از دست داده اند.
صالح نیا تاکید کرد : پتانسیل فوتبال انزلی با سابقه و نامش هنوز هم می تواند تن هر تیمی را در این شهر به لرزه دربیاورد اما مشروط براینکه درهیات مدیره این باشگاه تغییرات جدی صورت گرفته و افراد دلسوز در راس کار باشند و از ورود افراد سودجو و فرصت طلب به بدنه این تیم خود داری شده و برخی ها نیز محترمانه خودشان از بدنه ملوان جدا شوند .
وی متذکر شد: از بازیکنانی که تیم را به ورطه سقوط کشانده اند نیز انتظار داریم با جبران سقوط ملوان و با همت خودشان، تیم را به جایگاه واقعی اش برگردانند و به فکر جذب شدن در تیمهای صاحب نام برای کسب درآمد نباشند چرا که این رسم مردانگی نیست که ملوان را در این برهه سخت رها کنند.
صالح نیا فوتبال بندرانزلی را آلوده سیاست بازی و پول عنوان و با انتقاد از پرداخت پاداش های بی مورد به بازیکنان تصریح کرد: در عجبم که تنبیه در باشگاه ملوان در دو فصل اخیر جایگاهی نداشته و بازیکنان نیز انگیزه شان را فقط برای دریافت پاداش گذاشته اند چرا که در سوی دیگر لیگ پانزدهم تیم استقلال خوزستان که قرارداد کل بازیکنانش به اندازه قرارداد دو بازیکن ملوان بود در نهایت غیرت و تعصب توانست خوزستانی ها را سربلند کرده و جام قهرمانی را از چنگال سرخ آبی ها بیرون آورد.
صالح نیا متذکر شد: در مقابل دروازه بانی که با دریافت دو گل از تراکتورسازی زمینه سقوط تیم ملوان را رقم زد هیچ واکنشی از سوی باشگاه مشاهده نکرد و درعوض وعده پاداش بازی های بعدی نیز به همه بازیکنان داده شد و بازیکنانی در سقوط ملوان نقش داشتند که شبها از قلیان سراها و کافه ها به منزل برمی گشتند.
صالح نیا با ابراز اطمینان از صعود مجدد ملوان بندرانزلی به لیگ برتر فوتبال با توجه به پتانسیلی که دراین تیم وجود دارد تصریح می کند: اکنون فقط عزم جدی و نوسازی درساختار باشگاه ملوان می تواند این تیم را به جایگاه لیگ برتری اش برساند و معتقدم ملوان باید از بازیکنان بومی استفاده کند تا پس از هر شکست به مردم پاسخگو باشند.

19:35  1395/02/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن