تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های کلان ملی در راستای اقتصاد مقاومتی تامین اعتبار می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طرح های کلان ملی در راستای اقتصاد مقاومتی تامین اعتبار می شوند
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از تامین اعتبار طرح های کلان ملی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، خبر داد.


وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره طرح‌های کلان ملی گفت: یکی از مسائل مورد توجه در شورای عتف، تقاضامحور کردن طرح های کلان است.


وی با بیان اینکه این مسئله در سال گذشته نهایی شده، ادامه داد: از آنجا که بعضی طرح‌ها متقاضی ندارند با کمک دبیرخانه برای جلب متقاضیان تلاش کردیم و طبق مصوبه شورای عالی این طرح ها کاملا حذف و از گردونه حمایت مالی خارج نشدند.


احمدی درباره بقیه طرح‌ها بیان کرد: شورای عالی عتف  در جلسه چند وقت پیش مصوب کرد، باید با همکاری دبیرخانه و سازمان برنامه، طرح های در راستای اقتصاد مقاومتی اولویت بندی و تامین اعتبار شوند.


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با اشاره به تعداد طرح های کلان، یادآور شد: از 47 طرح، تنها 34 مورد متقاضی دارند که از بین آنها، طرح هایی  که در قالب اقتصاد مقاومتی هستند تامین اعتبار می شوند و امیدواریم با کمک سازمان برنامه تعیین اولویت ها برای این کار صورت گیرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش وحید احمدی  معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با اشاره به حذف ردیف بودجه طرح‌های کلان ملی از بودجه سال 95، قبلا اعلام کرده بود که طبق تشخیص سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ردیف بودجه طرح‌های کلان حذف شد و به جای آن از ردیف‌های دیگر این اعتبار را تأمین می‌کنند.


وی یادآور شد: شورای عتف از قبل هم ردیف بودجه مستقل نداشت و یکی از مصوبات این بود که این شورای دارای ردیف مستقل باشد، اما هم اکنون ردیف بودجه مربوط به طرح‌های کلان نیز حذف شده و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور معتقد است که بودجه طرح‌های کلان از هفت هزار میلیارد بودجه وزارت علوم تامین می شود.


نظر شورای عتف به احیای این ردیف است و از این رو به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نامه ارسال کردند.





۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن