تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه امیرحسین زنجانی در «ایوان» افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: گالری تازه تأسیس ایوان در دومین نمایشگاه خود از روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه میزبان آثار امیرحسین زنجانی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، زنجانی در توضیح آثار خود می گوید: مجموعه پل از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و بعد از مدتی توقف، دوباره ادامه پیدا کرد. کار روی این مجموعه ۵ سال طول کشیده است و بعد از این نمایشگاه هم ادامه خواهد داشت. این هنرمند جوان در مورد نحوه پرداختن به موضوع پل می گوید: اولین تابلوی این مجموعه با الهام از پل تخریب شده خرمشهر خلق شد، ولی به مرور زمان مفهوم پل برایم تغییر کرد و دیگر به نمایش یک بنای تخریب شده در جنگ اکتفا نکردم. حالا پل می تواند استعاره از ارتباط بین نسل ها، مهاجرت جوانان، فرهنگ های مختلف و حتی سیل مهاجرت های اخیر خاورمیانه باشد. اما مهم تر از همه این مفاهیم آنچه در این تابلو ها دیده می شود مفهوم دل به دریا زدن، انتخاب کردن و ریسک کردن است.  در چهارمین و پایین ترین طبقه گالری ایوان شاهد آثار متفاوتی هستیم. در این بخش تعدادی از تابلوهای مجموعه «سرباز ها» دیده می شود که پیش از این در دوبی، سنگاپور و لبنان به نمایش درآمده اند. در این مجموعه هم ابعاد متنوع تابلو ها و استفاده از لایه های متنوع رنگی بر روی بوم دیده می شود. سربازهایی از فرهنگ ها و جوامع مختلف در این آثار به تصویر کشیده شده اند، سربازان روس، چینی، کره ای و... در قابی بزرگ در حال رژه دیده می شوند و یا در کادر کوچکی تصویری از چهره های محو و نامشخص آن ها را می بینیم.  زنجانی در مورد مجموعه سرباز ها می گوید: شکل گیری این مجموعه به زمانی برمی گردد که من سرباز بودم و دغدغه این موضوع را داشتم. سال ۸۸ اولین کار از این مجموعه به نمایش در آمد و پس از آن به شکل های مختلف به این موضوع پرداختم. سربازهای من از فرهنگ ها و جوامع مختلف هستند و به شکلی استعاری بر اوتوریته نظامی گری طعنه می زنند.  یکی از اهداف اصلی گالری ایوان کمک به موسسات خیریه است و عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه نیز به یکی از موسسات خیریه اهدا می شود.  این نمایشگاه تا ۱۳ خرداد ماه در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن بست حمید، شماره ۱ برقرار است.
[ مشاهده متن کامل خبر نمایشگاه امیرحسین زنجانی در «ایوان» افتتاح شد در خبرگزاری برنا ]


شنبه ، ۲۵اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن