تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلیمی: هدفم کسب طلا در المپیک است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سلیمی: هدفم کسب طلا در المپیک است




وزنه‌بردار سنگین وزن تیم ملی گفت: هدف من در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برزیل کسب مدال طلاست و تمام تلاش خودر ا برای دستیابی به این مدال انجام می‌دهم.





خبرگزاری تسنیم: بهداد سلیمی اظهار داشت: تنها هدف من در المپیک 2016 ریو کسب مدال طلاست و دوست دارم با دیگر افتخار المپیک لندن را در ریو تکرار کنم و در این زمینه تمرینات سنگینی را برای رسیدن به هدفم انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه هنوز آسیب دیدگی‌ام به طور کامل برطرف نشده است، افزود: پزشکان تیم ملی از وضعیت جسمانی‌ام رضایت کامل دارند و امیدوارم بتوانم در مسابقات المپیک دل میلیون‌ها هوادار ایرانی را خوشحال کنم و بار دیگر پرچم پرافتخار کشورم را به احتزاز در بیاورم.

وزنه‌بردار سنگین وزن تیم ملی گفت: از چهارم فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کردم و هم‌اکنون نیز به مرز آمادگی نسبی در اردوی اردبیل رسیده ام و وضعیت تمرینات اردو در اردبیل بسیار رضایت بخش است.

سلیمی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای شکستن رکورد المپیک و کسب مدال طلا به کار گرفته ام و رفته رفته درصدد هستم رکورد ایده آل خود را در اردوی اردبیل ثبت کنم و در این زمینه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری آقا انوشیروانی تمرینات ویژه ای را برایم تدارک دیده است.

وی افزود: استقبال مردم اردبیل از وزنه برداران تیم ملی بسیار باشکوه بود و من از اینکه در این اردو شرکت دارم سیار خوشحال هستم.






تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن