تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820368922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله مکارم: فکر حج امسال را باید از سر به در کنید


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: فکر حج امسال را باید از سر به در کنید چون دلیلی ندارد که در مقابل یک عده مزدور تن به ذلت داده و سخنان آنها را بپذیریم.
به گزارش مشرق،حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قرائن به وضوح نشان می دهد که قصد سعودی ها توهین است و با این شرایط فکر اینکه اینها بیایند و پیشنهادی برای حج دهند باید از سر خارج کنیم. وی افزود: با تغییراتی که سعودی ها دارند خود را مالک حرمین شریفین می دانند و می خواهند انتقام یمن، سوریه و عراق را اینجا بگیرند. پیداست که برخودر اینها در قبال حج سیاسی و انتقامی است. و چنین حجی را نه خدا و نه بندگان خدا راضی هستند. بنابرای نباید فکر حج امسال را از سر به در کنید. آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه ما حج آبرومندان و عزتمندانه می خواهیم تاکید کرد: دلیلی ندارد که در مقابل یک عده مزدور تن به ذلت داده و سخنان آنها را بپذیریم. به هر حال حج امسال را باید قلم دور آن کشید و اگر هم بر فرض پیشنهادی دادند شما با تمام عزت و آبروی خود بگویید دیگر زمان گذشته است و زمانی که وقت لازم بود موافقت نکردید. قاطع باشید و به آنها جواب منفی بدهید. آیت الله مکارم شیرازی بر بهره گیری از اهرم فشار در قبال مساله حج تاکید کرد و گفت: باید بیشتر به اهرم فشار بیاندیشیم به طوری که تسلیم شوند و بدانند که حج ملک طلق آنها نیست و مادامی که عزت و احترام و آبرویمان حفظ نشود حج برقرار نمی شود. وی با بیان اینکه حج امروز مساله سیاسی و دینی است خاطرنشان کرد: با این شرایط مردم هم از نرفتن حج امسال ناراضی نیستند بلکه موافقت دارند اما خدا نکند برخی به کشورهای همسایه رفته و از آنجا ویزا بگیرندو با ذلت روبرو شوند.
[ مشاهده متن کامل خبر آیت الله مکارم: فکر حج امسال را باید از سر به در کنید در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]


پنجشنبه ، ۲۳اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن