تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802785033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با تجلیل از فعالان عرصه قرآنی؛
آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه برگزار شد

اختتامیه


شناسهٔ خبر: 3656729 - پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
استانها > کرمانشاه

کرمانشاه- آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد. امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: خداوند قرآن را نازل کرده که انسانها بتوانند معانی آن را به طور صحیح درک کنند. ماموستا ملامحمد محمدی افزود: ترتیل و تلاوت قرآن نیز باید با معنا صورت گیرد و این مهمترین مسئله در درک قرآن است. برگزاری هفته قرآن و عترت زمینه ای برای نشر فرهنگ اسلامی است وی با اشاره فرمایش رسول خدا (ص) در حدیث ثقلین، گفت: آن حضرت فرمودند که من قرآن و عترت را بین شما به یادگار گذاشته ام که این دو هیچگاه از هم جدا نمی شوند. محمدی با ابراز عشق به اهل بیت (ع) افزود: محبت اهل بیت نبوی، محبت پیغمبر خدا (ص) و محبت به پیغمبر نیز احترام به اهل بیت (ع) است. امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در استان، آن را زمینه ای برای نشر و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه عنوان کرد. گفتنی است، برنامه های هفته قرآن و عترت امسال تنها در ۸ استان کشور برگزار شد که کرمانشاه نیز از جمله این استان ها بود. افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع قرآن و عترت، نمایشگاه کتب و نرم افزار قرآنی، نمایشگاه صنایع دستی قرآنی، رونمایی از بزرگترین تابلو محرق سوره کوثر، برگزاری مسابقات قرآنی با حضور ۲۶۵ شرکت کننده و همچنین جشنواره ها و همایش ها از دیگر برنامه هایی بود که طی هفته مذکور در کرمانشاه انجام شد.

رونمایی از نرم افزار قرآنی ثامن الحجج (ع) در آیین اختتامیه گفتنی است در آیین اختتامیه هفته قرآن و عرت استان کرمانشاه از نرم افزار قرآنی ثامن الحجج (ع) نیز رونمایی شد. تجلیل از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات قرآنی هفته مذکور از دیگر برنامه های آیین اختتامیه بود که با حضور مسئولان برگزار شد. در این مراسم از مفسر برجسته ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و همچنین فریبا مقصودی خوشنویس برجسته کرمانشاهی و بانوی خط ایران که کتابت قرآن کرده است تجلیل شد. همچنین مرتضی هامانی پیشکسوت قرآنی، صدیقه تپه رشی حافظ برتر قرآنی و عباس الفتی خوشنویس قرآنی به همراه 6 مدیر موسسه قرآنی از دیگر تجلیل شدگان در مراسم امروز بودند. حامد شهین قاری و داور ممتاز قرآنی، اکرم حبیبی پیشکسوت قرآنی، زهرا سهرابی قاری ممتاز قرآنی و هوشنگ یاری قاری ممتاز قرآنی نیز دیگر تجلیلی ها این مراسم بودند. همچنین از سید هادی شاه محمدی قاری ممتاز، امیر حسین امیری قاری ممتاز قرآنی و مربیان برگزیده شیل یاقوتی، انسیه سادات جاسمی و سمیه بری تجلیل شد. تجلیل از خبرنگاران فعال در عرصه قرآنی در این مراسم همچنین از طیبه قدمی خبرنگار خبرگزاری مهر، پرستو خداداد خبرنگار خبرگزاری شبستان، بهناز لیلیان از خبرگزاری ایکنا و محسن فولادی از خبرگزاری فارس تجلیل شد. تجلیل از  قاریان و  حافظان قرآنی و  برگزیدگان جشنواره های برگزار شده اعم از فیلم، تجسمی، تئاتر خیابانی، صنایع دستی و سرود و نغمات قرآنی از دیگر بخش های آیین اختتامیه بود.

همچنین در این مراسم از کتاب «ترنم ظهور» به قلم سید محمد باقر حسینی اراکی  که توسط نشر طاقبستان به چاپ رسیده رونمایی شد. همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه، عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران کل استان از دیگر حاضران در این مراسم بودند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن