تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816918744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روی خط خبر/ پول موجود است، گلایه ها را نمی پذیریم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روی خط خبر/ پول موجود است، گلایه ها را نمی پذیریم


مدیر کل دفتر تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر تامین بودجه لازم برای شرکتهای دانش بنیان گفت: شرکتهای دانش نبیان هیچگونه مشکل مالی ندارند و هیچگونه گلایه ای برای نبود حمایت مالی را نمی پذیریم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر قادری فر با اشاره به کم لطفی جامعه نسبت به محصولات داخلی در برنامه روی خط خبر گفتگوی 18 و 30 شبکه خبر گفت: جامعه مصرف کننده بیشتر به سمت شرکتها و محصولات خارجی رغبت دارد تا محصولات داخلی، باید توجه داشت که برجام یک موقعیت بزرگ برای کشور است که باید با هوشمندی تمام فضا را مدیریت کرد.

مدیر کل دفتر تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به دیدگاه کشورهای غربی به ایران پیش از برجام تاکید کرد: نباید این نکته را فراموش کرد که کشورهای غربی پس از برجام نگاهشان نسبت به ایران تغییر کرد، آنها ایران را بازاری 80 میلیون نفری برای فروش محصولاتشان می بینند؛ این در حالیست که بازار داخلی تشنه محصولات باکیفیت است، یعنی همان محصولاتی که شرکتهای دانش بنیان آنها را تولید می کند. او تصریح کرد: ما دتمام تلاش خود را کرده ایم تا هرگونه کمبود نقدینگی را برای شرکتهای دانش بنیان رفع و رجوع کنیم، اگرچه مشکلات شرکتهای دانش بنیان به کمبود نقدینگی محدود نمی شود اما رفع این مشکل خود توانسته بیمی از دغدغه های این شرکتها را رفع کند. قادری فر با بیان اینکه در حال حاضر تعداد شرکتهای دانش بنیان به 2300 شرکت افزایش یافته است تاکید کرد: در حال حاضر تعداد 2300 شرکت دانش بنیان احراز صلاحیت شده به ثبت رسیده اند این در حالیست که پیش از این در کل کشور تنها 100 شرکت دانش بنیان وجود داشت، در هر کدام از این شرکتها 20 تا 30 نخبه مشغول به کار هستند و گردش مالی این شرکتها رقمی معادل 12 هزار میلیارد تومان است که قرار است در افق 1404 به رقم 50 هزار شرکت دانش بنیان برسیم که خود عزمی جدی در این عرصه را می طلبد. دکتر آریا الستی دیگر مهمان برنانه با اشاره به تغییر دیدگاه ها نسبت به نخبگان کشور تصریح کرد: تا پیش از این ما تصور می کردیم که صرف تقدیر از نخبگان کافیست اما امروز به این نتیجه رسیده ایم که این امر کافی نیست و باید از توان و ظرفیت نبگان کشور در جهت اهداف نظام و کشور بهره ببریم.

معاون بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: ما تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم زیرا باید به این مرحله برسیم که نخبگان بتوانند برای کشور اثربخش دارند، متاسفانه در کشور ما استعداد افراد در کودکی به درستی شناسایی نمی شود و در مدرسه نیز چندان اهمیتی به توانمندی بچه ها داده نمی شود در نتیجه نخبگان تمام هم و و غم خود را روی درس می گذارند حال آنکه کشور در کنار تولید علم به کار و فعالیت نیز نیاز دارد. او افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی نخبه ما بعد از فارغ التحصیلی با افق خاکستری کار و اشتغال در جامعه روبرو می شوند، در نتیجه انگیزه هایشان کم می شود و در این بین کشورهای غربی با ترسیم افق های روش و شفاف برای نخبگان فرش قرمزی را برای آنها پهن می کنند در نتیجه با جذب آنها میلیاردها دلار به کشور ضرر و میلیاردها دلار برای خود پس انداز می کند زیرا آنها موفق شده اند تا میوه کار و عمل کشور (نخبگان) را به راحتی برای خود دست چین کنند.
دانلود  

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن