تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پادووانی خرید ناکام سپاهان در لیگ پانزدهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پادووانی خرید ناکام سپاهان در لیگ پانزدهم
در ابتدای فصل سپاهانی ها به درخواست حسین فرکی با زحمت و تلاش فراوان مدافع برزیلی را از چنگ نفتی ها در آوردند به این امید که با او ساختار تدافعی خود را ترمیم کنند.

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو پادووانی که در تیم نفت به خوبی جا افتاده و یکی از ستاره های تیم علی منصور بود در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی سر از اصفهان و سپاهان درآورد و قرارداد سنگینی با مدافع عنوان قهرمانی بست. خریدی که اصفهانی ها از آن به عنوان شاهکار تابستان نام می بردند اما مشکلات اداری در ثبت قرارداد این برزیلی و پریرا باعث شد تا پادووانی نیم فصل بیرون بماند.
در بازگشت به ترکیب هم این بازیکن نه تنها نتوانست قابلیت های خودش را نشان بدهد بلکه در چند مقطع آسیب دید تا بیشتر بازی ها را از دست بدهد.پادووانی در بازی با راه آهن هم یکی از غایبان سرشناس تیمش بود تا سپاهان این بازی را به حریف انتهای جدولی اش ببازد.
مدافع برزیلی به دلیل مصدومیتی که در تمرینات از ناحیه زانو گریبانش را گرفت به احتمال فراوان در بازی با پدیده هم حضور ندارد تا به این ترتیب فصل برای این بازیکن به پایان برسد. در مجموع باید گفت هزینه کلانی که باشگاه برای جذب این بزریلی پرداخت سود چندانی نداشت چون با نگاهی به آمار بازی های پادووانی کاملا مشخص می شود که او خرید چندان خوبی نبود.

11:33  1395/02/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن