تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804820760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری مدافع ناراضی فولاد علیه باشگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افشاگری مدافع ناراضی فولاد علیه باشگاه
مدافع تیم فولاد خوزستان علیه مدیریت باشگاه اظهارات تندی را بیان کرد.

مهرداد جماعتی که در این فصل نتوانست زمان زیادی برای فولاد بازی کند و اختلافات زیادی هم با مسئولان باشگاه داشت، در گفت و گویی با "ورزش سه"، درباره مشکلات و ناملایتی هایی که در حقش شده است، صحبت کرده است. این گفت و گو در ادامه از نظرتان می گذرد:
از اول مرا نمی خواستند
مشکلات من با باشگاه فولاد از روز قراردادم آغاز شد. در آن روز فولادی ها برای عقد قرارداد با من کمی سفت گرفتند و شروطی برای من گذاشتند که باید بو می بردم باشگاه من را نمی خواهد و بهانه گیری می کند. من این موضوع را نفهمیدم. با خودم می گفتم فولاد تیم شهرم است و برای تیم چند سال زحمت کشیدم. قبول کردم و قرارداد بستم. همه شروط باشگاه را نیز پذیرفتم.
شخصیتم را زیر سوال بردند
وقتی به تمرینات آمدم، شان و شخصیت مرا را روز به روز و هفته به هفته زیر سوال بردند. هرروز یک اتفاق جدید رخ داد. اول کاپیتانی را از من گرفتند، بعد از ترکیب دورم کردند، بعد از لیست 18 نفره کنار رفتم. خیلی مرا اذیت کردند. با این حال همه اتفاقات را قبول کردم و چیزی نگفتم. ساکت بودم چون فکر می کردم نباید برای تیم شهرم حاشیه درست کنم.
به دروغ گفتند جماعتی مصدوم است
زمان گذشت تا فهمیدم برخی دارند از سکوت من سوءاستفاده می کنند. از گوشه و کنار فهمیدم برخی هواداران به باشگاه زنگ می زنند و می پرسند چرا جماعتی بازی نمی کند که آقایان جواب می دادند مهرداد مصدوم است. این دروغ بزرگ خیلی به من فشار آورد. آقایان در مصاحبه های خود هم به دروغ می گفتند جماعتی مصدوم است که بازی نمی کند. به بهانه مصدومیت می خواستند تخریبتم کنند. در این شرایط من هم نتوانستم ساکت باشم و با انتشار پستی در اینستاگرامم از خودم دفاع کردم و گفتم مصدوم نیستم و بازی نکردنم به صلاح مربی است. من 7 ماه بدون مشکل با تیم تمرین کردم و هیچ آسیب دیدگی نداشتم.
به خدا واگذارشان کردم
متاسفانه طوری با من رفتار کردند که خودم هم تعجب می کنم. تمام کسانی که پشت سرم حرف زدند را به خدا واگذار کردم و الان هم یک گوشه و کنار برای خودم تمرین می کنم تا فصل جدید بتوانم به همه نشان دهند در استفاده نکردن از من اشتباه کردند.
از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم
در 4، 5 سال اخیر من از استقلال، پرسپولیس وتیم های بزرگ پیشنهادهای زیادی داشتم اما به خاطر اینکه به تیم شهرم تعصب داشتم، ماندم ولی به این مساله نگاه نکردم که چه بلایی سر کاملی مفرد، رضا نوروزی، آرش افشین و ... آوردند. با این حال مشکلی با کسی ندارم و ناراحت هم نیستم. از هواداران خوب فولاد تشکر می کنم که حمایتم کردند. دست تک تک هواداران فولاد را می بوسم وامیدوارم در آینده الطاف آنها را جبران کنم. من همه را به خدا واگذار کردم و انشاءالله سال آینده با قدرت برمی گردم و در تیم دیگری کارم را دنبال می کنم.
به زور مرا نگه داشتند
نیم فصل لیگ برتر چند مربی به من زنگ زدند و چند تیم هم درخواست کتبی به باشگاه فولاد فرستادند تا رضایتنامه ام صادر شود. اول باشگاه موافقت کرد اما وقتی موضوع رسانه ای شد برخی هواداران به باشگاه زنگ زدند و باشگاه هم دیگر رضایتنامه ام را صادر نکرد. می گفتند اگر تو بروی حاشیه درست می شود و هرچه زور زدم تا رضایتنامه بگیرم هم فایده نداشت. واقعا مرا اذیت کردند و به زور در فولاد نگهم داشتند.
قطعا در فولاد نمی مانم
سال بعد قطعا در فولاد نمی مانم. از همین حالا دنبال تسویه حساب با باشگاه فولاد هستم و امیدوارم بتوانم از شرمندگی هواداران فولاد دربیایم. من می خواهم در تیم جدید خودم را اثبات کنم و همه بفهمند همان مهرداد جماعتی گذشته و حتی بهتر از او هم هستم.
مدیریت فولاد همیشه اینطور است
متاسفانه این اتفاقات از سوی باشگاه فولاد امسال فقط برای من رخ نداد. خانزاده، بدرلو، شریفات و چند نفر دیگر هم بودند. کلا مدیریت باشگاه فولاد همیشه اینطور بوده است. وقتی مدیرعامل عوض می شود، نفر جدید با قدیمی ها به مشکل می خورد و می رود بازیکنان جدید می آورد که بگوید اینها بازیکنان من هستند. من تازه 26 سال سن دارم و شک ندارم موفق تر از قبل خواهم بود.

10:43  1395/02/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن