تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820944219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای جایگاه فنی حرفه ای و کار دانش یکی از ضرورت های ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سنندج: ارتقای جایگاه فنی حرفه ای و کار دانش یکی از ضرورت های ملی است معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: ارتقای جایگاه فنی حرفه ای و کار دانش یکی از ضرورت های ملی ماست.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 09:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی زرافشان در نشست مشترک شورای معاونین استان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد؛ برگزاری مسابقات علمی عملی را یکی از کار های خوب وزارت آموزش و پرورش در شاخه فنی و حرفه ای و کار دانش دانست و افزود : برگزاری این مسابقات کار کردهای چند گانه ای را برای آموزش و پرورش دارد و ارتقاء جایگاه فنی حرفه ای و کار دانش که یکی از ضرورت های ملی ماست؛ مهم ترین کارکرد آن است.  
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درحوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی، آموزش مهارت در دوره آموزش رسمی را یک اصل مهم برشمرد و افرود : در دیدار جمعی از فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب در هفته معلم، اینکه ایشان از نخبگان مهارتی یاد می کنند و می گویند برای پیشرفت کشور در کنار دانش آموزانی که از نظر ذهنی و نظری قوی هستند به دانش آموزانی که از جهت توانایی های مهارتی و عملیاتی توانمندند نیاز داریم؛ بیانگر اهمیت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای است.
 
 
وی اعتماد به نفس دانش آموزان هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش نسبت به رشته، آینده تحصیلی و شغلی خود را از مزایای برگزاری این مسابقات عنوان کرد و اظهار كرد : تنها المپیاد ها نیستند که مورد توجه قرار می گیرند بلکه این سیاست کلان آموزش و پرورش است که در کنار توجه به دانش آموزان نظری به دانش آموزش فنی حرفه ای و کار دانش نیز توجه ویژه ای دارد.
 
 
زرافشان با بیان اینکه دانش آموزان توانمندی های متفاوتی دارند که باید از آن ها استفاده کرد؛ افزود : با برگزاری مسابقات علمی عملی هنرستان ها، به دنبال این هستیم که فرهنگ سازی کنیم که هوش های چند گانه و دوره IQ تمام شده و بقیه Q ها نیز جایگاه ویژه خودشان را دارند و دانش آموز متناسب با توانمندی های خودش باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
 
وی با بیان این مطلب که باور به کاهش تمرکز و تصدی گره گشاست؛ گفت: اکثر جشنواره و مسابقات برعهده استان بوده و بیشتر پژوهش سراهای استان ها نیز قطب یک فعالیت هستند و پایگاه گروه های آموزشی در استان ها متفاوت است و سعی شده که از ظرفیت همه استان ها به خوبی استفاده شود و برگزاری این مسابقات یکی از نمونه های کاهش تمرکز و واگذاری اختیارات و کاهش تصدی در سطح ستاد است.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن