تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه سیم کارت نسل 4 برای روستائیان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عرضه سیم کارت نسل 4 برای روستائیان




واگذاری سیم کارت و مودم اینترنت براساس طرح خدمات اجباری مخابراتی (USO)، از هفته آینده در روستاهای ۵ استان کشور آغاز می شود.





خبرگزاری مهر: واگذاری سیم کارت و مودم اینترنت براساس طرح خدمات اجباری مخابراتی (USO)، از هفته آینده در روستاهای ۵ استان کشور آغاز می شود.


عرضه سیم کارت نسل چهارم به روستائیان آغاز می‌شود



حسن رضوانی مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از فروش و تحویل سیم‌کارت و مودم در روستاهای مشمول طرح USO از هفته آینده خبر داد.

وی گفت: تمامی بسترهای الکترونیکی فروش و تحویل سیم‌کارت و تجهیزات و احراز هویت متقاضیان آماده شده و واگذاری سیم‌کارت و مودم از هفته آینده در مناطق روستایی استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، اردبیل و گیلان آغاز می‌شود.

رضوانی افزود: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ نفر برای تحویل سیم‌کارت و مودم در سامانه اپراتور USO ثبت‌نام کرده‌اند و با هماهنگی های انجام شده ارائه سرویس به متقاضیان براساس اولویت در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه آغاز می‌شود.

مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) درباره نحوه ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت و مودم در مناطق روستائی تصریح کرد: ثبت‌نام به دو شیوه حضوری و با مراجعه به دفاتر ICT روستایی و یا شیوه اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه اپراتور USO به آدرس www.hiweb.ir انجام می‌شود و پس از احراز هویت ثبت‌نام کنندگان، سیم‌کارت و مودم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: هزینه سیم‌کارت ۱۰ هزار تومان است و هزینه مودم متناسب با indoor و outdoor بودن آن متفاوت بوده و به صورت نقدی و قسطی قابل پرداخت است.

رضوانی درباره نقاط تحت پوشش رادیویی طرح USO اظهار کرد: در حال حاضر پوشش رادیویی در ۱۵ هزار روستا برقرار شده است و در روزهای آینده نقشه جغرافیایی پوشش شبکه برای اطلاع‌رسانی مشترکان در سایت اپراتور USO بارگذاری می‌شود.






تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن