تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819452278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی غایب دیدار آسیایی تراکتورسازی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رحمانی غایب دیدار آسیایی تراکتورسازی




هافبک مصدوم تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان نخواهد رفت.





خبرگزاری میزان: تیم فوتبال تراکتورسازی به احتمال زیاد بختیار رحمانی را در بازی روز سه‌شنبه مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار ندارد. هافبک تراکتورسازی از ناحیه مینیسک پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده و نیاز به فیزیوتراپی دارد.

مصدومیت رحمانی پس از به ثمر رساندن گل چهارم تیمش در دیدار مقابل ملوان از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر تشدید شد و حالا این بازیکن مجبور است به استراحت، فیزیوتراپی و آب‌درمانی بپردازد. شدت آسیب‌دیدگی او به حدی است که گفته می‌شود شاید دیدار حساس هفته بیست‌ونهم لیگ برتر مقابل استقلال را هم از دست بدهد.

با این حال به نظر می‌رسد حتی اگر رحمانی در آمادگی کامل قرار داشت، امیر قلعه‌نویی از او در دیدار مقابل الهلال استفاده نمی‌کرد. چرا که صعود تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان صدرنشین از گروه C لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و سرمربی تراکتورسازی نمی‌خواهد روی سلامتی هافبک تأثیرگذار تیمش ریسک کند.

قلعه‌نویی قصد دارد با تمام قوا به مصاف استقلال برود تا بتواند امید خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده زنده نگه دارد. به همین دلیل شنیده می‌شود سرمربی تراکتورسازی در آخرین دیدار تیم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از بازیکنان ذخیره تیمش استفاده می‌کند.






تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن