تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه شبکه ارتباطات سیاراز برنامه های مهم سال جاری می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توسعه شبکه ارتباطات سیاراز برنامه های مهم سال جاری می باشد استان‌ها > مرکزی - توسعه شبکه های مربوط به اینترنت همراه نسل سوم و شروع راه اندازی و امکان استفاده از اینترنت نسل چهارم در راستای توسعه شبکه ارتباطات سیار، ازاهداف و برنامه های آتی مهم شرکت مخابرات استان است.

به گزارش خبرآنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی درنشست خبری که امروز برگزار شد ، با اعلام این مطلب افزود: استان مرکزی به لحاظ توسعه و نگهداری شبکه ارتباطات سیار در کشور موفق عمل نموده است اما قطعا دستیابی به این هدف مهم نیازمند کمک وهمکاری دستگاه های مرتبط دارد و امیدواریم با تحقق این برنامه ها گام مهمی درجهت توسعه شبکه ارتباطات سیار درسطح استان برداریم.
ملک حسینی ضریب نفوذ تلفن همراه را در استان 83.6 درصد عنوان نمود وگفت: این موضوع نشان دهنده اهمیت رشد شبکه تلفن همراه و برآورده شدن نیازهای ارتباطی از طریق این شبکه در کشور و استان مرکزی است که البته از طرفی هم پاسخگو نبودن هزینه های بسیاری که برای ایجاد و نگهداری شبکه تلفن ثابت دراستان می شود را نیز به دنبال دارد .
وی با اشاره به وجود بیش از 600 هزار پورت سوئیچ تلفن ثابت دراستان بیان داشت: وجود این تعداد پورت، ضریب نفوذ شبکه تلفن ثابت را به 96/40 درصد رسانده است و حدود 112 هزار مشترک تلفن ثابت نیز از شبکه اینترنت پرسرعت بهره مند هستند که البته با توجه به تعداد پورت های نصب شده نیازمند افزایش دو تا سه برابری تعداد مشترکین می باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان درخصوص پوشش شبکه تلفن ثابت در روستاها نیز افزود: در حال حاضر 1081 روستا در سطح استان حداقل از یک خط تلفن ثابت برخوردارهستند و 1023 روستا دارای شبکه تلفن خانگی بوده و همچنین 745 روستا نیز تحت پوشش تلفن بی سیم قرار دارند.
ملک حسینی به توسعه شبکه کابل و تلفن ثابت در شهرهای مختلف استان به عنوان یکی از برنامه های مهم امسال این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: به موازات انجام این کار باید در سطح مراکز سوئیچ نیز اقدامات توسعه ای انجام شود ضمن آنکه در خصوص افزایش پورت های اینترنت پرسرعت و شبکه فیبر نوری ، برنامه های مهمی در سال جاری مورد توجه خواهد بود.
وی در پایان گفت: شرکت مخابرات استان مرکزی در زمینه ارائه خدمات ارزش افزوده بر روی شبکه تلفن ثابت جزء استان های پیش رو در کشور می باشد که حاصل ارتباط و تعامل مناسب با دانشگاه است و همچنین در خصوص کیفیت،امنیت و پایداری شبکه نیز از جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.

کلید واژه ها: استان مرکزی - مخابرات - شرکت مخابرات -




سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 14:17:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن