تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813201663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف از گسترش گروه‌هاي تروريستي فراموش شدن موضوع فلسطين است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هدف از گسترش گروه‌هاي تروريستي فراموش شدن موضوع فلسطين است
رئيس‌جمهور كشورمان، فلسطين را نماد مقاومت و ايستادگي در برابر متجاوزان برشمرد و گفت: مسئله فلسطين براي ما حائز اهميت بوده و دولت جمهوري اسلامي ايران همچنان در كنار مردم و مقاومت فلسطين بوده و خواهد ماند.
به گزارش فارس، حسن روحاني روز پنج‌شنبه و در ديدار رمضان عبدالله دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين، با تجليل از مقاومت و ايستادگي ملت فلسطين در برابر متجاوزان، گفت: دشمنان و قدرت‌هاي بزرگ تصور مي‌كردند كه موضوع فلسطين براي هميشه به فراموشي سپرده مي‌شود و آنها به هر نحو كه بخواهند مي‌توانند آينده مردم اين كشور را رقم بزنند اما امروز ملت فلسطين با ايستادگي و مقاومت خود توانسته به پيروزي بزرگي در برابر اراده آنان دست پيدا كند. رئيس‌جمهوري اظهار داشت: ايستادگي و مقاومت مردم مظلوم فلسطين اين پيام را براي دنيا به همراه داشت كه هيچ متجاوزي نمي‌تواند با اشغالگري به منافع دائمي دست يابد. روحاني با اشاره به اينكه بر اساس آموزه‌هاي اسلام و قرآن، در جنگ ميان حق و باطل در نهايت حق پيروز خواهد بود، گفت: جهاد اسلامي فلسطين تا امروز به خوبي از آزمايش خود سربلند بيرون آمده است. رئيس‌جمهوري، فراموش شدن موضوع فلسطين را يكي از اهداف دشمنان در گسترش تروريسم و گروه‌هاي تروريستي در منطقه عنوان كرد و با تأكيد بر ضرورت تلاش در راستاي حفظ وحدت داخلي در فلسطين افزود: خوشبختانه با مقاومت و ايستادگي جانانه مردم و گروه‌هاي مقاومت فلسطيني، دشمنان در رسيدن به اين هدف خود با شكست مواجه شده‌اند. روحاني با تأكيد بر اينكه در كنار حركت مجاهدانه و مقاومت مردم فلسطين، بايد بخش عمده‌اي از تلاش‌ها روي آگاهي‌بخشي به جوانان جهان و به ويژه جوانان مسلمان درباره آنچه متجاوزان با فلسطين انجام داده‌اند، متمركز شود، گفت: افكار عمومي در جهان اسلام بايد به اين سمت و حقيقت، هدايت شود كه مسئله فلسطين، مسئله نخست جهان اسلام است.

رئيس شوراي عالي امنيت ملي تأكيد كرد: بايد متجاوز بودن رژيم‌صهيونيستي در افكار عمومي مردم جهان باقي بماند و كشورهاي اسلامي و همجوار فلسطين نيز اين موضوع را باور كنند كه فلسطين براي آنها سنگر و خط مقدم دفاع در برابر تجاوزگري‌هاي گسترده رژيم‌صهيونيستي در منطقه بوده و امنيت امروز آنها به خاطر وجود مجاهدين در فلسطين و حزب‌الله در لبنان است. رمضان عبدالله دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين نيز در اين ديدار ضمن تقدير از حمايت‌ها و مواضع جمهوري اسلامي ايران در قبال موضوع فلسطين، گزارشي از آخرين تحولات فلسطين اشغالي و نوار غزه ارائه كرد و افزود: تداوم قدرتمندانه پايبندي به ارزش‌ها و اصولي كه بر اساس آنها انقلاب اسلامي در ايران شكل گرفت، نشانه قدرت و جايگاه عظيم ايران در نظام بين‌المللي است. دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين با اشاره به اينكه مردم غزه و جوانان فلسطيني در محاصره و شرايط سخت‌تر نسبت به گذشته، همچنان ثابت‌قدم و استوار در برابرمتجاوزان ايستاده‌اند، گفت: امروز جوانان فلسطيني در حمايت و دفاع از قدس شريف انتفاضه جديدي را آغاز كرده و با همت و اراده‌در برابر سركوب شديد صهيونيست‌ها ايستادگي مي‌كنند. رمضان عبدالله خاطرنشان كرد: امروز امريكا و رژيم‌صهيونيستي با گسترش تروريسم و گروه‌هاي تروريستي در منطقه در حال برنامه‌ريزي براي مقابله با مقاومت مردم فلسطين هستند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن