تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818854963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد موفق مادرید زیدان در دقایق پایانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عملکرد موفق مادرید زیدان در دقایق پایانی




ر‌ئال‌ ماد‌رید با هدایت زین الدین زیدان در دقایق پایانی بازی امتیازهای زیادی کسب کرده است.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، تاثیر زیدان روانشناسانه نبوده است،‌ بلکه از لحاظ جسمانی نیز شرایط تغییر یافته است. اولین تصمیم او پس از برکناری رافائل بنیتس انجام یک نیم فصل کوچک پس از تعطیلات سال نو بود. اکنون تاثیر آن را می‌بیند. ر‌ئال‌ ماد‌رید از حریفان خود در شرایط فیزیکی بهتری است و آمار این موضوع را نشان می‌دهد. این تیم 10 امتیاز در 10 دقیقه پایانی بازی‌ها کسب کرده است و در این مدت تنها سه گل از تیم‌های لاس پالاماس، اتلتیک بیلبائو و ختافه دریافت کرد و هیچ امتیازی از دست نداد.

در دقایق پایانی پنج بازی، مادرید تساوی را به برد تبدیل کرده است. تا دقیقه 80 مادرید با تساوی تنها یک امتیاز کسب می‌کرده است، اما با گل‌هایی که پس از این زمان به ثمر رساند دو امتیاز دیگر به آنان افزود. آخرین بار در بازی شنبه برابر رئال سوسیداد اتفاق افتاد. پیش از آن در هفتم فوریه دو بر یک گرانادا را مغلوب کرد و 13 مارس با نتیجه‌ مشابه لاس پالاماس را شکست داد.

در ال کلاسیکو هفتم آوریل نیز در دقایق پایانی پیروز شد. رایو وایکانو نیز در دقایق پایانی پیروزی دو بر صفر را در نهایت با شکست سه بر دو عوض کرد.

علاوه بر این مادرید زیدان پس از دقیقه 80 گلزنی کرد، اما تاثیری در نتیجه‌ نداشته است و تنها فاصله را با حریفان زیاد کرده است. کریم بنزما در پیروزی پنج بر صفر برابر دیپورتیوو لاکرونیا دقیقه 90 گلزنی کرد. در دو پیروزی شش بر صفر برابر اسپانیول، کریستیانو رونالدو در دقایق 82 و 86 دروازه حریف را باز کرد.

مهاجم پرتغالی برابر اتلتیک در این دقایق نیز گلزنی کرد. ایسکو نیز در حرکت‌های اضافی دروازه لوانته را باز کرد. گل دقیقه 86 مادرید برابر سویا در پیروزی چهار بر صفر توسط خسه به ثمر رسید. خامس رودریگس در دقیقه 88 دروازه ختافه را در پیروزی پنج بر یک باز کرد. رونالدو نیز در وقت‌های اضافه در این بازی گلزنی کرد.







تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن