تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803895161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترابپور: استقلالی‌تر از مظلومی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ترابپور: استقلالی‌تر از مظلومی نداریم
ترابپور: استقلالی‌تر از مظلومی نداریم مربی دروازه‌بانان استقلال گفت: استقلالی‌تر از پرویز مظلومی و خاندان او نداریم و حرف‌هایی که علیه او مطرح شده، درست نیست.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسین ترابپور در پایان تمرین استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد از حرف‌های منصور رشیدی که اعلام کرده در جایی بازی دربی را می‌دیدیم که پرویز مظلومی زمانی که در استقلال نبود از باخت این تیم به پرسپولیس خوشحال می‌شد، ولی ترابپور از این مسئله ناراحت بود، عنوان کرد: متأسفانه حرف‌هایی در مورد مظلومی زده می‌شود که اصلاً قبول ندارم. استقلالی‌‌تر از مظلومی و خاندان مظلومی نداریم که او بخواهد از باخت این تیم خوشحالی کند. چند سال در کنار مظلومی کار کردم و او حتی در دیدارهایی که مقابل استقلال داشته است، از روی نیمکت پا نشده است و همه چیز مشخص است.
 
وی در مورد اینکه رشیدی اعلام کرده حاضر است در صورت تکذیب این مسئله دست روی قرآن بگذارد، اظهار داشت: او بگوید کجا و کدام بازی این اتفاق افتاده است که ما بخواهیم اصلا قرآن را وسط بیاوریم. کدام بازی پرسپولیس این اتفاق افتاده است؟ اگر قرار است من در استقلال نباشم و افرادی که در این تیم فعالیت می‌کنند را با انتقاد بِجَوَم، این کار درست نیست.
 
مربی دروازه‌بانان استقلال در مورد انتقاداتی که پیشکسوتان مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: از اول فصل تا هفته بیست و پنجم صدر جدول بودیم، دائم با انتقادها می‌گفتند این وضعیت مقطعی و شانسی است. این در شرایطی بود که پیشکسوتانی امثال بهتاش فریبا را داشتیم که همواره کنار تیم بودند و  حتی بعد از دربی با حضور در تمرین از ما حمایت کردند. متأسفانه اکثراً پیشکسوتانی که تیم هم ندارند دست به انتقادات عجیب زده و حرف‌های زیادی می‌زدند. شما نگاه کنیم پرسپولیس در رده شانزدهم بود، ولی پیشکسوتان از آنها حمایت می‌کردند.
 
ترابپور در رابطه با انتقادات رئیس کانون هواداران استقلال از رحمتی تصریح کرد: رئیس کانون حق ندارد علیه رحمتی صحبت کند، او از لحاظ فنی در اندازه‌ای نیست که به مظلومی و رحمتی ایراد بگیرد. باشگاه کمیته انضباطی و چارت خاص خودش را دارد که مسائل را بررسی می‌کند. مطمئن باشید استقلالی‌تر از مظلومی نداریم، افرادی که این انتقادات را می‌کنند، می‌دانند آقایان لباس شخصی چه فحش‌هایی به رحمتی می‌دادند، آنها الفاظی را به کار می‌بردند که من حتی در خیابان و در دعواهای خیابانی هم نشنیده بودم. رحمتی از لحاظ فنی به ما کمک زیادی کرده و از نظر اخلاقی هم بسیار خوب است، متأسفانه افرادی که با لباس شخصی به زمین آمده بودند، فحاشی می‌کردند که مسئولان فدراسیون حاضر در زمین می‌گفتند این مسائل را در گزارشاتشان می‌نویسند.
 
 


منبع: فارس


95/2/20 - 19:36 - 2016-5-9 19:36:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن