تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803907186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت قهرمانی دست ماست،نه پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سرنوشت قهرمانی دست ماست،نه پرسپولیس
مهاجم استقلال خوزستان گفت:جنگ قهرمانی فقط بین دو تیم باقی مانده البته باز هم شانس ما بیشتر است که امیدوارم از این شانس استفاده لازم را ببریم.
به گزارش نامه نیوز ، حسن بیت سعید در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با برتری روز گذشته تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: اصلا فکر نمی کردیم تیم پدیده با این قدرت و با این انگیزه مقابل ما ظاهر شود. آنها در 10 دقیقه اول آن قدر محکم بازی کردند که سه بازیکن شان اخطار گرفتند. با این حال ما توانستیم آرامش مان را حفظ کنیم در نهایت به یک پیروزی خوب برسیم. خدا را شکر با بازی باتدبیری که ویسی باعث آن بود کاری کردیم که در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها به صدر جدول برسیم.

وی درباره گلزنی خودش بعد از یک نیم فصل عنوان کرد: دقیقا آخرین باری که در لیگ برتر گل زده بودم مقابل همین پدیده بود و بعد از آن طلسم شده بودم. خوشحالم که توانستم این طلسم را مقابل همین پدیده بشکنم چون فشار زیادی را در این مدت روی خودم احساس میکردم و خوشحالم که از نظر روحی توانستم به شرایط اولیه برگردم.

مهاجم استقلال خوزستان همچنین تصریح کرد: دیگر برای آقای گلی خیلی دیر شده و فاصله زیادی با طارمی دارم. قطعا مهاجم پرسپولیس آقای گل این فصل لیگ برتر است اما من از همان ابتدا هم به دنبال این عنوان نبودم بلکه می خواستم برای تیمم افتخار کسب کنم. همین که توانستیم با استقلال خوزستان تا اینجای لیگ یک افتخار بزرگ کسب کنیم برایم خیلی خوشحال کننده تر از آقای گلی است.

بیت سعید درباره بازی های هفته های پایانی و شانس قهرمانی استقلال خوزستان گفت: ما قطعا باید در بازی مقابل ذوب آهن پیروز شویم و حتی به یک گل هم قانع نباشیم. شاید اگر با اختلاف دو گل بازی را ببریم تقریبا قهرمانی مان مسجل باشد. ذوب آهن هم هنوز برای رسیدن به رده چهارم شانس دارد اما از آن طرف خوشحالم که راه آهن در هفته آخر مقابل پرسپولیس برای بقای خودش می جنگد. جنگ قهرمانی فقط بین دو تیم باقی مانده البته باز هم شانس ما بیشتر است که امیدوارم از این شانس استفاده لازم را ببریم.

وی در ادامه افزود: از ابتدای فصل که ما در صدر جدول بودیم می گفتند استقلال خوزستان کم می آورد اما می بینیم که لیگ رو به پایان است و ما همچنان جایگاه مان را حفظ کردیم. فقط حس انگیزه و جوانی بود که استقلال خوزستان را تا اینجا بالا آورد. بازیکنان کاملا بی ادعایی در استقلال خوزستان بازی می کنند که هدف شان فقط موفقیت تیم شان است. به باشگاه هم تبریک میگویم که با سیاست خوبش توانسته چنین تیمی را در ابتدای فصل جمع کند.

بیت سعید در پایان در رابطه با آینده اش بیان داشت: شاید در هفته های اخیر بعد از اینکه ما نتایج خوبی گرفتیم خیلی از واسطه ها و دلالان به سراغ بازیکنان استقلال خوزستان آمدند اما ما تنها به قهرمانی تیم مان فکر می کنیم و کاری به اینکه چه کسی و چه تیمی پیشنهاد داده نداریم. قطعا بعد از پایان لیگ بهتر می توانیم در این باره صحبت کنیم.





۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن