تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819086956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله سرپرست تراکتورسازی به رحمتی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حمله سرپرست تراکتورسازی به رحمتی
سرپرست تیم تراکتورسازی علیه کاپیتان تیم استقلال موضع گیری کرد.

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره رفتارهای مهدی رحمتی در اوایل بازی با استقلال می گوید: من از نظر فنی مهدی رحمتی را قبول دارم. او دروازه بانی است که زحمات زیادی کشیده اما نباید با چنین رفتارهایی هواداران را آزرده خاطر کند.
او ادامه می دهد: حرکاتی که دیروز رحمتی انجام داد قابل قبول فوتبال و فوتبالدوستان نیست. البته اعتقاد دارم حرکتی که او کرد، به بازیکنان ما روحیه داد تا بتوانند بهتر بازی کنند. از سوی دیگر رحمتی شاگرد قلعه نویی بوده و اگر مشکلی دارند، باید با هم حل کنند، نه اینکه جلوی میلیون ها بیننده!
سرپرست تراکتورسازی در توضیح درگیری رحمتی و قلعه نویی عنوان می کند: من ناگهان دیدم او انگشت اشاره ما را تهدید می کند. بنده خدا قلعه نویی اصلا حواسش هم نبود که من به او گفتم. او الفاظ زیبایی را به کار نبرد و واقعا نمی دانم چه بگویم. ما هرچقدر هم تلاش کنیم نمی توانیم از ذهن مردم چنین رفتارهای زشتی را پاک کنیم. حالا معلوم می شود که کی روش هم چنین چیزهایی از رحمتی دیده که به تیم ملی دعوتش نمی کند.
ذوالفقاری درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی بیان می کند: ما برای رسیدن به سهمیه آسیایی هر کاری انجام می دهیم. امیدوارم بتوانیم مقابل استقلال اهواز به هدفمان برسیم و البته تیم های دیگر هم طوری کار کنند  تا ما به سهمیه برسیم.
وی ضمن تشکر از هواداران تیم تراکتورسازی می افزاید: این عزیزان واقعا زحمت کشیدند. ما هرجا برویم، آنها می آیند و همیشه خوب هستند. از آنها ممنونم. از یگان ویژه نیز تشکر می کنم که درها را زود باز کردند تا هیچ هواداری دچار مشکل نشود و همه با فراغ بال به زمین بیایند.

10:33  1395/02/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن