تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816150312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادری که دردش را با دخترش قسمت کرد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: اختلال دوروتی در واقع ناشی از نقیصه ژنتیکی است که در آن استخوان بسیار ترد و شکننده می‌شود و افراد مبتلا به این بیماری در طول عمر خود دچار شکستگی های متعدد می‌شوند.
مادر و دخترمادر و دختری که از یک بیماری دردناک استخوانی رنج می برند با وجودی که با سختی های فراوان روبرو بوده و هستند اما به آینده امیدواراند و دست از مبارزه برای زندگی نکشیده‌اند.با وجودی که به "دوروتی هول" گفته شده بود شانس 50-50 وجود دارد که او بیماری استخوانی نادر موسوم به "استئوژنز ایمپرفکتا "(Osteogenesis imperfecta) را به فرزندش انتقال دهد اما او تصمیم گرفت دخترش را نگه دارد. گرچه پدر "ساوانا" زیربار تصمیم دوروتی نرفت و حتی خانواده او مخالف چنین کاری بودند اما او از تصمیش عقب نشینی نکرد. اختلال دوروتی در واقع ناشی از نقیصه ژنتیکی است که در آن استخوان بسیار ترد و شکننده می‌شود و افراد مبتلا به این بیماری در طول عمر خود دچار شکستگی های متعدد می‌شوند.از آنجا که چنین شکستگی هایی در طول زندگی دوروتی و دخترش زیاد اتفاق می افتد آنها روی صندلی چرخدار می نشینند و قدشان از 42 سانتی متر  بیشتر نمی‌شود.
مادری که دردش را با دخترش قسمت کرد
دوروتی می گوید: "خوشحالم کسی را دارم که بداند من چه وضعیتی را سپری می کنم و نیازی نیست شرایطم را برای او توضیح بدهم. نیاز نیست برای دخترم بگویم که درد دارم چون او به خوبی می فهمد من چه روزهای سختی را سپری کرده ام".این زن معلول 57 ساله می گوید: این تصمیم بزرگی برای من بود که بچه ام را نگه دارم . من برای یک ماه با این موضوع درگیر بودم تا اینکه تصمیم گرفتم دخترم را نگه دارم. من می دانستم که از عهده اش بر خواهم آمد.دوروتی با بیان اینکه امروز از تصمیمی که گرفته خوشحال است می گوید هرگز آرزو نکرده که ای کاش به دنیا نمی آمد. او می گوید برای همین تصمیم گرفته به دخترش نیز شانس زندگی بدهد. با این حال مخالفت پدر ساوانا با این تصمیم باعث می شود او خانه را ترک کند و حاضر نشود با آنها زندگی کند.
مادری که دردش را با دخترش قسمت کرد
این مادر معلول از نگرانی و اضطراب پیش از به دنیا آمدن "ساوانا" می گوید و اینکه برای مدتی او تحت مراقب بوده و زمانی که مشخص شده هیچ شکستگی در هنگام تولد به بچه وارد نشده از شدت خوشحالی گریه کرده است.
 
با این حال نگرانی او برای دخترش تمامی ندارد چرا که به خوبی می داند دخترش شرایط سختی در پیش دارد و بایست با هراس و احتیاط همه عمرش را بگذراند.
مادری که دردش را با دخترش قسمت کرد
ساوانا خودش درباره مشکلاتی که تحمل می کند مثل آزار و اذیت هایی که در مدرسه از همکلاسی هایش می بیند حرف می زند اما می گوید در این مدت راهش را پیدا کرده که چطور در برابر آزارهای دیگران بایستد.
مادری که دردش را با دخترش قسمت کرد
ساوانا و دوروتی مادر و فرزندی هستند که بسیار دوست و همدرد هم به شمار می روند برای همین وقتی تابستان گذشته ساوانا وارد دانشگاه پنسیلوانیا شد شرایط سختی برای هر دویشان بوجود آمد. مادر او معتقد است این دشوارترین مراحل زندگی آنها بوده است چون این دو برای 19 سال با هم زندگی کرده اند و به هم وابسته شده اند. او می گوید بعد از رفتن دخترش تا یک هفته نمی توانسته بخوابد.با این همه اما دوروتی می گوید از زندگی خود راضی است و دوست دارد دخترش نیز با وجودی که می داند چه رنجی را تحمل می کند کاری که می خواهد انجام دهد و دختر مستقل و موفقی شود.فرادیدمطالب مرتبط:سلول‌های استخوانی فک از انتقال بیماری جلوگیری می‌کندجراحي بيماري هاي استخواني در آرنجنارسایی کلیوی با بیماری‌های استخوانی چه ارتباطی دارد؟
مطالب پیشنهادی


خوش گذرانی با همسرتان در بهار و تابستان !


جوانسازی پوست ، تفاوت را احساس کنید !!


خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





دوشنبه 20 اردیبهشت 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن