تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804383048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز علاقه یک بازیکن دو رگه برای پیوستن به تیم ملی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ابراز علاقه یک بازیکن دو رگه برای پیوستن به تیم ملی ایران
مدافع ایرانی – انگلیسی شاغل در فوتبال انگلیس برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران ابراز علاقه کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، 
رایان تفضلی مدافع ۲۴ ساله ایرانی- انگلیسی  تیم دسته دومی منسفیلد تاون طی گفتگویی با سایت پرشن فوتبال برای بازی در تیم ملی ایران و زیر نظر کارلوس کی‌روش ابراز علاقه کرد.
 
تفضلی که نام کامل او رایان سیروس است درباره فوتبال خود گفت: فوتبال را از سنین خیلی پایین شروع کردم ، از ۱۲ سالگی برای تیم ساوتهمپتون بازی کردم .همیشه هافبک میانی بودم و نسبت به دیگران از مزیت بلندی قامت برخوردار بودم ، در ساوتهمپتون آنها متوجه فیزیک من شدند و مرا برای بازی در پست دفاع مناسب دیدند و کم کم از من بیشتر در خط دفاع استفاده کردند. تا 18 سالگی برای ساوتهمپتون بازی کردم و نهایتا کاپیتان این تیم شدم.
تفضلی از بازیکنان مطرحی مانند چمبرلین،چمبرز و لوکه شاو به عنوان همبازیان خود در ساوتهمپتون نام برد و گفت با خیلی از بازیکنانی که بعدها در لیگ برتر چهره شدند هم بازی بودم. او در خصوص ترک این تیم نیز گفت:آکادمی ساوت‌همپتون شرایط خیلی خوبی داشت و آلن پاردو سرمربی تیم نیز با من درباره امضای قرارداد صحبت کرد ولی بعد از اینکه پاردو از تیم کنار رفت و مربی جدید آمد اوضاع عوض شد، بازیکنان زیادی تیم را ترک کردند و من هم می خواستم در ترکیب اصلی بازی کنم بنابراین به منسفیلد رفتم .


 تفضلی درباره میزان آشنایی با فرهنگ ایرانی گفت: پدرم اغلب به ایران می‌رود زیرا بسیاری از بستگان ما در ایران زندگی می کنند ولی من به دلیل برنامه هایم  هنوزفرصت پیدا نکرده ام به ایران بروم. قطعا خیلی دوست دارم در آینده به ایران بروم وببینم بستگانم کجا زندگی می کنند و چه فرهنگی دارند. متاسفانه نمی‌توانم فارسی صحبت کنم ولی وقتی در لندن پیش پدرم هستم زیاد با آن در تماس هستم.پدرم اغلب تلویزیون ایران  و فوتبال ایران را می‌بینید و من سعی می کنم از طریق او و دیگر اعضای خانواده ام با زبان و فرهنگ ایران آشنا شوم.
بازیکن منسفیلد در ادامه افزود:من از تیم ملی ایران کارلوس کی‌روش را می‌شناسم. او نام بزرگی در فوتبال جهان است و بازیکنان زیادی را تربیت کرده است. فوتبال ایران در تلویزیون انگلیس نمایش داده نمی شود و واقعا من مسابقات فوتبال ایران را نمی بینم. ولی در جام جهانی بازی‌های ایران را همراه خانواده دیدیم. پدرم هوادار سر سخت ایران است. ایران برابر آرژانتین فوق العاده بازی کرد خصوصا دفاع چپ ایران،( مهرداد پولادی) او فوق العاده بود.او نشان داد که قادر است در تیم های برتر اروپایی بازی کند. از پدرم همیشه از علی دایی و خداداد عزیزی صحبت می کرد،می دانم که آنها در ایران و آلمان موفق بوده اند،بخصوص این که علی دایی برترین گلزن ملی فوتبال جهان است. همچنین دژاگه هافبک سابق فولهام و تیموریان بازیکن سابق بولتون را نیز به خاطر بازی در انگلیس می‌شناسم.


 او درباره احتمال دعوت به تیم ملی ایران نیز گفت: اول از همه، برای خانواده ام افتخار است.  قطعا بازی برای کشور فوتبالدوستی مانند ایران افتخار است. بازی کردن تحت هدایت کارلوس کی روش نیز یک رویا است او مربی چند نفر از بهترین بازیکنان جهان بوده است.می‌دانم برای این که ته تیم ملی ایران دعوت شوم باید در سطحی بالاتر و حداقل در لیگ دسته اول بازی کنم و فکر می‌کنم اگر به لیگ دسته یک یا بالاتر بروم شانس زیادی برای دعوت خواهم داشت. بازی برای تیم ملی ایران قطعا فوق العاده خواهد بود.
وی افزود من سخت مشتاقم که برای ایران بازی کنم و قطعا هر کاری که این فرصت را برای من مهیا کند و مرا در موقعیتی قرار دهد که رشد کنم،انجام خواهم داد.
تفضلی درباره نوع فوتبال انگلیس نیز توضیح داد: بازی‌ها در انگلیس خیلی فیزیکی برگزار می‌شود و برای مدافعان خیلی مهم است که از قدرت بدنی استفاده کنند و تمرین‌های لازم را در این مورد انجام دهند. با این حال شرایط برای من در این تیم مشخص نیست و نمی‌دانم خواهم ماند یا خیر. از چند تیم دسته یک در انگلیس پیشنهاد دارم و شاید به یکی از این تیم‌ها پیوستم. دوست دارم شرایط رقابتی‌تری را تجربه کنم و به همین خاطر تیم ما در این فصل چند بازیکن جدید آورد و شاید به همین خاطر نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.


 این مدافع چپ پا که در پست دفاع میانی بازی می‌کند درباره قرعه ایران در انتخابی جام جهانی گفت: خب ایران تیم اول آسیاست و این موضوع  انگیزه و خودباوری بازیکنان را زیاد می‌کند تا در رقابت های انتخابی عملکرد خوبی داشته باشند. من شانس ایران را برای صعود خیلی زیاد می‌دانم و خیلی بعید است ایران با داشتن مربی مانند کی روش نتواند به جام جهانی صعود کند.آنها در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته اند.
 تفضلی در پایان درباره بازی در لیگ ایران گفت: در سال های اخیر چند تماس برای بازی در لیگ ایران داشتم و می‌دانم لیگی فیزیکی و رقابتی است. بنابراین قطعا حاضرم در سال های پایانی فوتبالم در لیگ ایران بازی کنم. 






۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن