تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ‌سازی رسانه‌ها برای جلوگیری از تنش در فضاهای ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فرهنگ‌سازی رسانه‌ها برای جلوگیری از تنش در فضاهای ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محیط‌ های ورزشی باید همیشه سالم بمانند، گفت: رسانه‌ها برای جلوگیری از تنش در فضاهای ورزشی فرهنگ‌سازی کنند.


 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور اظهار کرد: ورزش عامل مهمی در سلامت افراد بوده و می‌توان گفت ورزش مانند داروی بازدارنده از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی دو سال اخیر ورزش استان پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: تا چند سال گذشته همواره رتبه ورزش استان در بین دیگر استان‌ها آخرین رتبه بود ولی با تلاش‌ها و همت ورزشکاران، کارکنان و پیشکسوتان توانستیم رتبه ورزش را استان را به 24 در کشور برسانیم ضمن اینکه در میان 13 استان گروه سوم نیز رتبه شش را در کشور داریم.
 
وی شناسایی و استفاده از نخبگان ورزشی را یکی از مهم‌ترین موارد مورد توجه رؤسای هیأت‌های ورزشی بیان کرد و از آموزش و پرورش خواست برای شناسایی این استعدادها اداره ورزش را کمک کنند.
 
ایزدپور ادامه داد: قشر زیادی از جامعه هدف(نونهالان و نوجوانان) در مدارس حضور دارند و حوزه تربیت‌بدنی آموزش و پرورش می‌تواند در شناسایی و معرفی آنها به هیأت‌های مربوطه نقش برجسته‌ای ایفا کند.
 
وی با اشاره به اینکه هدف و برنامه اصلی اداره ورزش در سال 95 تلاش جهت شکوفایی ورزش استان است، یادآور شد: با تلاش و پشتکار ورزشکاران و کارکنان پرکار ورزش و جوانان سراسر استان تاکنون موفق شده‌ایم در بخش‌های آموزش، امور فرهنگی و جوانان جزء 10 استان برتر کشور باشیم.
 
ایزدپور یکی از عوامل مهم جهت ایجاد انگیزه در افراد و تشویق شدن آنها به ورزش را محیط‌های آرام و امن دانست و تصریح کرد: اگر فرد در محیطی که قرار می‌گیرد احساس امنیت کند می‌تواند عامل جذب افراد بیشتری به آن محیط باشد و این خود نوعی تبلیغات است.
 
وی امنیت و آرامش در اماکن ورزشی را عامل اثرگذار بر توسعه ورزش استان دانست و گفت: وجود برخی تنش‌ها در اماکن ورزشی باعث گریز افراد از آنها مکان‌ها خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر پرهیز از بروز تنش و حواشی در محیط‌های ورزشی، تصریح کرد: وجود تنش و حواشی در این محیط‌ها راندمان ورزشکاران را کاهش داده و مانع از پیشرفت آنها خواهد شد.
 
وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت ورزشکاران استان گفت: توان و استعدادهای ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف ثابت شده است و با کمی توجه و تمرین می‌توان شاهد فتح سکوهای مختلف ملی و بین‌المللی توسط آنها بود.
 
ایزدپور با آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران استان، از اصحاب رسانه خواست برای برقراری امنیت و جلوگیری از بروز تنش و حاشیه در محیط‌های ورزشی فرهنگ‌سازی موثری انجام داده و به توسعه ورزش استان کمک کنند.
 



۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن