تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشییع پیكر دو شهید گمنام در كومله لنگرود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تشییع پیكر دو شهید گمنام در كومله لنگرود پیكرهای پاك و مطهر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، در بخش كومله شهرستان لنگرود واقع در شرق استان گیلان تشییع شد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ساعت 13:41

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا از گیلان،در این مراسم كه امروز (یكشنبه) در فضایی مملو از حزن و اندوه و با حضور جمعی از مسئولان، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم از محل آستان مقدس امام زاده حسن (ع)كومله تا میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، مردم پیكرهای این دو شهید بزرگوار را بر روی دستان خود تشییع كردند و سپس برای خاكسپاری به تیپ تكاور میرزا كوچك خان (مریدان) انتقال و در جوار حسینیه شهدا به خاك سپرده شدند.
امام جمعه بخش كومله لنگرود در حاشیه مراسم تشییع پیكرهای این دو شهید والامقام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حضور پرشور و گسترده مردم در این مراسم را نشان از اوج وفاداری ملت به شهدا و نظام دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی افزود: بهترین كار فرهنگی امروز در كشور، تجلیل و قدردانی از رزمندگی و فرماندهی شهدا در جبهه های جنگ است و مردم همواره به این شهدا كه مایه عزت و اقتدار نظام هستند، افتخار می كنند.
وی اظهار كرد: شهدا با عبادت و استقامت همراه با ولایت و شهادت، به منزل آخر رسیدند و امروز ما هم باید در صحنه جنگ نرم با دینداری، راه شهدا را ادامه دهیم تا به سعادت در دنیا و آخرت برسیم.
این دو شهید گرانقدر كه امروز در لنگرود تشییع شدند، در عملیات والفجر یك و والفجر هشت به ترتیب در منطقه عملیاتی فكه و ام الرصاص به شهادت رسیده اند. سن این دو شهید یكی 21 سال و دیگری 27سال است.
همچنین پیكر این دو شهید، در اجلاسیه پایانی اولین كنگره هشت هزار شهید گیلان كه سه شنبه هفته گذشته (چهاردهم اردیبهشت ماه) با حضور و سخنرانی آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید و سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت برگزار شد، به صورت نمادین تشییع شده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن