تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لسترسیتی جام قهرمانی را بالای سر برد


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: لسترسیتی با برتری 3 بر یک برابر اورتون جام قهرمانی لیگ برتر را در کینگ پاور بالای سر برد.
هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن تیم صدرنشین لسترسیتی(Leicester City) موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر یک برابر اورتون(Everton) به برتری برسد.

پیش از بازی هواداران لستر در خانه سر از پای نمی‌شناختند چرا که قرار بود بعد از این دیدار آنها جام قهرمانی را بالای سر ببرند؛ جامی که قبلا تیم‌های بزرگی چون منچستریونایتد(Manchester United)، چلسی(Chelsea)، آرسنال(Arsenal) و سیتی(Manchester City) آن را کسب کرده بودند و حالا صاحب تازه‌ای پیدا کرده است.

آنها توانستند با برتری در این بازی، لذت قهرمانی خود را دو چندان کنند. جیمی واردی(Jamie Vardy) در همان نیمه نخست اولین گل بازی را به ثمر رساند. لستر در دقیقه 33 به گل دوم بازی هم رسید. روی حرکت ریاض محرز(Riyad Mahrez)، توپ توسط لیتون بینز(Leighton Baines) تکل شد و اندی کیگ(Andy King) از راه رسید و گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر لستر به پایان برسد.

جیمی واردی در دقیقه 65 توانست این بار از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند و فاصله خود را با هری کین(Harry Kane) آقای گل لیگ برتر کاهش دهد. البته این بازیکن چند دقیقه بعد نیز صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد اما این بار نتوانست از این فرصت استفاده کند و هت تریک کند.

اورتون در ادامه یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد. روی پاس درن گیبسون(Darron Gibson)، کوین میرالاس(Kevin Mirallas) بلژیکی یکی از گل‌های خورده اورتون را جبران کرد تا باخت تیمش قابل تحمل‌تر شود و این دیدار با برتری 3 بر یک لسترسیتی به پایان برسد.

در ادامه لیگ برتر یکشنبه منچسترسیتی پذیرای آرسنال است که این دیدار برای تعیین تیم چهارم لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir






لیگ برتر انگلیساورتونلستر سیتی
   زیر مجموعه: ورزش دسته: لیگ های اروپا 

بازدید: 7

منتشر شده در 1395/02/19  





1395/02/19
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن