تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت سارقان مسلح ۱۳ کیلو طلا/ یکی از تبهکاران در درگیری با پلیس کشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بازداشت سارقان مسلح ۱۳ کیلو طلا/ یکی از تبهکاران در درگیری با پلیس کشته شد
فرمانده انتظامی شهرستان کلاله گفت: با تلاش ماموران انتظامی سارقان مسلح طلافروشی در شهرستان گالیکش پس از ۴ روز در استان سمنان دستگیر شدند.
آفتاب : سرهنگ رضا بهروزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاله اظهار داشت: 3 نفر سارق مسلح با 13 کیلو طلا و 2 قبضه سلاح جنگی در استان سمنان دستگیر شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او گفت: 4 سارق مسلح سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه پس از انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی و ایجاد رعب و وحشت در شهر گالیکش با یک دستگاه خودروی سمند با پلاک مشخص از محل گریختند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله تأکید کرد: پس از فرار سارقان از محل سرقت، پلیس آنها را در مسیر شهرستان کلاله شناسایی کرده و اقدام به تعقیب و گریز پلیسی کرده‌اند اما سارقان با توجه به تاریکی هوا و استفاده از مسیر جنگلی و کشاورزی گریختند و پلیس موفق به دستگیری آن‌ها نشد.

بهروزی گفت: سارقان دستگیر شده 3 نفر بوده که یکی از آن‌ها که در اثر درگیری با نیروهای انتظامی فوت کرده و 3 نفر دیگر از آن‌ها به همراه طلاهای مسروقه دستگیر شدند.



تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن