تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: هیچ احساسی ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کفاشیان: هیچ احساسی ندارم
اولین نشست هیات رئیسه جدید فدر اسیون فوتبال بعدازظهر امروز (شنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار شد.
آفتاب :  نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از انتخابات ریاست این فدراسیون با حضور مهدی تاج- علی کفاشیان-دکتر علیرضا اسدی-دکتر الهه عرب عامری، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند، هدایت ممبینی، کاظم طالقانی و محمود شیعی عصر امروز 18 اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت موارد زیر موارد تصویب اعضا قرار گرفت.


1- با توجه به برگزاری منظم و شایسته مجمع فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه از زحمات و حمایت‌های آقای دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان تقدیر و تشکر به عمل آورند.


2- با توجه به تکلیف مجمع فدراسیون به هیات رئیسه مبنی بر انتخاب خزانه دار و با پیشنهاد رئیس فدراسیون، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مطلب ایمانزاده، خزانه دار پیشین فدراسیون، عباس خزایی به عنوان خزانه دار انتخاب شد.


کفاشیان: انتخابات با همدلی و قاطعیت برگزار شد


در ابتدای این نشست علی کفاشیان، ضمن تبریک به اعضای مجمع فدر اسیون، با قاطعیت به اعضای هیات رئیسه را انتخاب کرد، گفت: مهدی تاج با رای قاطع 50 عضو مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد که این امر نشان از همدلی و تفاهم خوب اعضای مجمع می‌دهد.


وی ضمن تشکر از اعضای پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پس از انتخابات جدید، هیچ احساسی از تغییراتی که به وجود آمده ندارم و همانند یک خانواده در حال فعالیت هستیم. همه هدف ما این است که فوتبال را در مسیر مناسبی قرار دهیم و به نظر من آرای تاج، رای به فوتبال است.


نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ادامه داد: همواره طی هشت سال گذشته مهدی تاج با اعتقاد به کار گروهی و با مشورت، فعالیت‌های مربوطه را انجام داده و قطعا در ادامه راه نیز این روند ادامه خواهد داشت. آروزی موفقیت برای فوتبال کشور این هیات رئیسه را دارم.


تاج: تلاش و همدلی میان ارکان فوتبال موفقیت این رشته ورزشی را تضمین کند


مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از اعضای هیات رئیسه پیشین فدراسیون گفت: هشت سال در فدراسیون و سازمان لیگ هیات رئیسه داشته‌ایم و همیشه با همفکری و مشورت فعالیت‌های خود را انجام داده‌ایم.


وی در ادامه بیان کرد: با همفکری کارهای خود را انجام داده که در فوتبال به جز این روش هم نمی‌توان کار کرد. مهمترین موضوع این است که رای مجمع با اجماع به دست آمده و هر فردی از اعضای مجمع و فوتبال کشور می توانست در پست های مختلف حضور یابد و در یک فضای سالم به رقابت بپردازد. اما به هر جهت تعداد مشخصی در پست های انتخابی حضور یافتند و تلاش خود را برای حضور در بخش های مختلف هیات رئیسه فدراسیون انجام دادند.


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال،وی در ادامه افزود: تلاش و همدلی و رفاقت میان ارکان فوتبال می‌تواند موفقیت این رشته ورزشی را تضمین کند تا بتوانیم در مسیر خود قرار گرفته و فوتبال کشور را هدایت کنیم. رئیس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم با تلاش این هیات رئیسه و همکاری خوب و نزدیک همه اعضا بتوانیم فوتبال را به سر منزل مقصود برسانیم.




تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن