تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس ستاد نماز‌ جمعه جیرفت: مشارکت مردم در برگزاری نماز‌جمعه مطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس ستاد نماز‌ جمعه جیرفت:مشارکت مردم در برگزاری نماز‌جمعه مطلوب است
خبرگزاری فارس: مشارکت مردم در برگزاری نماز‌جمعه مطلوب است
رئیس ستاد نماز جمعه جیرفت گفت: مشارکت مردم در برگزاری نماز‌جمعه بسیار مطلوب است و مردم همواره در مراسم‌های مذهبی و فرهنگی حضور فعال دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سعیدی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: با ابراز تأسف آنچه که موجب ایجاد آسیب جدی به اسلام شده از کم‌بصیرتی و بی‌بصیرتی برخی از افراد است و باید واقعیت‌های جامعه را به مردم انعکاس داد. وی بیان داشت: باید در مکانی که ضرورت دارد، تمامی افراد به کمک انقلاب و ارزش‌های اسلامی بیایند و با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی همواره مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌ها از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع می‌کنند و حافظ این انقلاب بودند.

رئیس ستاد نماز جمعه جیرفت افزود: ما در بین برخی از خواص بیشترین بحران‌ها و چالش را پیش‌رو داریم و باید به نوعی این عرصه مدیریت شود و تدابیری در این زمینه اندیشیده شود و افرادی که دچار کم‌بصیرتی هستند به سمت ارزش‌ها، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سوق دهیم. وی ابراز داشت: باید در سال جاری ستاد نماز جمعه را نسبت به سال های گذشته فعال و پویاتر باشد و با توجه به اینکه در سال گذشته نشست ستادهای نماز جمعه سراسر استان در شهرستان زرند برگزار شد و در این نشست پیشنهاداتی به تصویب رسید که برای اجرای این پیشنهادات باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

سعیدی تصریح کرد: مشارکت مردم در برگزاری نماز جمعه بسیار مطلوب است و مردم همواره در مراسم‌های مذهبی و فرهنگی حضور فعال دارند. وی عنوان کرد: مهم‌ترین و موثرترین در بین نمازها، نماز جمعه است، نماز جمعه نمازی عبادی و سیاسی محسوب می‌شود و در این نماز مهم‌ترین مشکلات مردم در ابعاد مختلف مطرح می‌شوند و باید جامعه را از نظر کمی و کیفی افزایش دهیم.

رئیس ستاد نماز جمعه جیرفت گفت: در نماز جمعه علاوه بر مسائل عبادی و سیاسی باید بصیرت لازم به جامعه داده شود و مردم با حضور در نمازجمعه با مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی آشنا می‌شوند. وی با اشاره به راهکارهای تحقق بخشیدن به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، اظهار داشت:‌ باید در این راستا در نماز جمعه این شعار مدنظر قرار گیرد و در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز در خطبه‌های نماز جمعه نکات مهم و قابل توجهی توسط امام جمعه مطرح می‌شود.

سعیدی گفت: در ستاد نماز جمعه تعامل خوبی با دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی ایجاد شده است و باید از ظرفیت‌ قشر دانشجو در برنامه‌های ستاد نما‌ز جمعه استفاده شود. وی با اشاره به اینکه امروزه آمار طلاق در کشور ایران با کشورهای اروپایی برابری می‌کند، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی این است که در برخی از کلان‌شهرها برای پدیده شوم طلاق، جشن برگزار می‌کنند که باید جلوی این پدیده شوم گرفته شود.

رئیس ستاد نماز جمعه جیرفت تصریح کرد: ما باید از ظرفیت‌ مراسم‌های معنوی مانند اعتکاف و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهره لازم را برای قشر جوان ببریم و زمینه حضور دانش‌آموزان و قشر جوان را در نماز جمعه بیش از پیش فراهم کنیم.

انتهای پیام‌/ 80031/ر40/

95/01/26 :: 02:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن