تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله سیسیلی علیه اسلامیان!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: معامله سیسیلی علیه اسلامیان!
محمود اسلامیان رئیس سابق مجتمع فولادمبارکه، یکی از مهمترین چهره‌های فوتبال اصفهان بشمار می آید.

به گزارش "ورزش سه"، این مدیر تکنوکرات که بازسازی سپاهان را در ذهن داشت، قهرمانی این تیم در فصل دوم لیگ حرفه‌ای را مدیریت کرد. اگرچه او هرگز مستقیما مسئولیت اجرایی خاصی در فوتبال نداشته اما در سپاهان پروژه بزرگ شدن این تیم اصفهانی را ناشی از مدیریت او می‌دانند. او به همراه مهدی تاج و محمدرضا ساکت تیمی را ساختند که به هرحال همواره به عنوان یک الگو در مسابقات باشگاهی ایران مطرح بوده است.
اسلامیان که مدت‌هاست شایعه حضورش در کابینه روحانی یا ریاست فدراسیون شنیده می‌شد، در انتخابات امروز فدراسیون فوتبال باعنوان نایب رئیس دوم شرکت کرد اما موفق به کسب دوسوم آرا نشد تا احتمالا سودای حضور در سازمان لیگ را برای همیشه به فراموشی بسپارد. او که رئیس صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی است، مجموعه عظیمی را مدیریت می‌کند و از نظر بسیاری حضور وی در پست ریاست سازمان لیگ با توجه به مشغله‌های او چندان هم مناسب نبود. البته او در شرایط عادی باید رای لازم را برای حضور در سازمان لیگ از آن خود می‌کرد اما در پس پرده اتفاقاتی افتاد که منجر به تغییراتی در کابینه مهدی تاج خواهد شد.
با این حال اتفاقی که امروز باعث بیرون رفتن او از چرخه انتخابات شد، به یک لابی پشت پرده بین رئیس جدید فدراسیون و یکی از صاحبین آرا برمی‌گردد که در نهایت منجر به رای نیاوردن اسلامیان و انتخاب احتمالی منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت می‌شود که امروز نامش به عنوان رئیس بعدی سازمان لیگ چندباری مطرح شد.  


قنبرزاده از صبح امروز به دنبال حضور در انتخابات با عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون تاج بود که علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون با این موضوع مخالفت کرد و آن را غیرقانونی دانست، بنابراین نقشه دوم عملی شد که منجر به عدم جلب رای کافی از سوی اسلامیان و رای‌گیری مجدد در آینده نزدیک و خالی ماندن این پست برای نفر بعدی بود. گفته شده است قنبرزاده که رابطه نزدیکی با یکی از نامزدهای اولیه فدراسیون دارد، در این جابجایی آرا به عنوان یک امتیاز ریاست سازمان لیگ را برای گروه خود خواهد خرید. این لابی سرنوشت‌ساز شب آخر انتخابات بود که رای تاج را به نحوه قابل توجهی بالا برد.    


در این رابطه باز هم گفته می‌شود این گروه در انتخاب دبیرکل فدراسیون هم نقش خواهد داشت و ممکن است به جای محمدرضا ساکت فرد دیگری دبیرکل فدراسیون مهدی تاج باشد.

15:04  1395/02/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن