تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820096325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش لحظه به لحظه از انتخابات فدراسیون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گزارش لحظه به لحظه از انتخابات فدراسیون فوتبال


انتخابات فدراسیون فوتبال ایران از صبح امروز آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مجمع عمومی انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز آغاز شد تا سی و چهارمین رئیس فدراسیون و دستیارانش انتخاب شوند. مصطفی آجرلو، مهدی تاج و عزیزا... محمدی - سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اند.
مجمع انتخاباتی
در ابتدای مجمع، علی کفاشیان که از 8 سال و 4 ماه قبل ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده دارد، ضمن قرائت صورت جلسه مجمع، 9 بند از مصوبات مجمع قبلی فدراسیون را مطرح کرد که با موافقت کلیه اعضای مجمع به تصویب رسید. در ادامه، گزارشی از عملکرد چهارساله فدراسیون فوتبال به نمایش گذاشته شد.   * آجرلو: باید در مسیر حرفه ای قدم برداریم مصطفی آجرلو، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در ارائه برنامه هایش با تشکر از زحمات کفاشیان، صفایی فراهانی، محمد دادگان و روسای قبلی فدراسیون در سال های گذشته، اظهار داشت: قصد دارم فوتبال را به فوتبال ایرانیان تبدیل کنم. این رشته پرطرفدار باید به همه شهرها برود و همه مردم از فوتبال استفاده کنند.
کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: حرفه ای گری از جمله مهم ترین اهداف ماست تا طبق خواست ای اف سی حرکت کنیم.   * تاج: از همه ظرفیت ها استفاده می شود مهدی تاج، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال در ارائه برنامه هایش گفت: مجمع فوتبال را رکن اصلی فوتبال کشور می دانم. استفاده از همه ظرفیت های فوتبال کشور مهم و بهره گیری از توانمندی های اهالی فوتبال از جمله اهداف اصلی ام است. تعامل با همه نهادها و سازمان ها از برنامه های اصلی ام به شمار می رود.

تاج خاطرنشان کرد: قصد داریم مرکز علمی فوتبال را ایجاد کنیم تا این ورزش به شکل علمی پیش برود.سازمان بعدی سازمان فوتبال است که می خواهیم تشکیل بدهیم. یکی دیگر از سازمان ها، سازمان فوتسال است. از جمله اهداف دیگرمان افزایش درآمد داوران است تا به این قشر زحمتکش پرداختی های بهتری صورت بگیرد.
ئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی انتخابی این فدراسیون ضمن خیرمقدم به تمامی شرکت کنندگان، مصوبات مجمع قبلی فدراسیون را مطرح کرد.
  * عزیز محمدی: مردم را با فوتبال آشتی می دهم عزیزمحمدی در اعلام برنامه های خود برای انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتظار آشتی مردم با فوتبال را از آینده داریم. در تمام بخش ها به دنبال جوانگرایی خواهم بود تا روح و انرژی تازه ای به فوتبال دمیده شود. چنین شرایطی می تواند فوتبال را از بحران کنونی خارج کند. حرفه ای گری از جمله مهم ترین اهداف ماست تا طبق خواست ای اف سی حرکت کنیم. بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از تمام نیروهای ذینفع در فوتبال به پیشرفت این رشته کمک خواهد کرد. بهره گیری از نقطه نظرات صاحبنظران فوتبال هم در کوتاه مدت و هم در بلندمدت می تواند پیشرفت فوتبال را در پی داشته باشد.
کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت:تعامل با همه نهادها و سازمان ها از برنامه های اصلی ام به شمار می رود. * گودرزی: استقلال و پرسپولیس آویزان دولت هستند! محمود گودرزی در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجددا از زحمات کفاشیان قدردانی می کنم. او در فوتبال زحمات زیادی کشیده است. نکاتی به نظر می رسد که باید بگویم. سیزده فدراسیون در المپیک حضور دارند. جای تاسف دارد که جای فوتبال خالی است.

وی ادامه داد: با این کمیت و با این جمعیت باید بهتر عمل کنیم. ما در آسیا و در رنکینگ اول هستیم. اما باید در جام جهانی باید به مراحل بعدی صعود کنیم. مردم از ما می پرسند چرا تیم ملی در المپیک حضور ندارد. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره آویزان دولت هستند و مشکلات مالی و اقتصادی دارند.   * احتمال تعویق انتخابات وجود دارد داود عابدی گزارش داد قبل از رای گیری باید اساسنامه پیشنهادی به رای گذاشته شود و پس از تصویب آن، انتخابات برگزار می شود.
انتخابات فدراسیون
* موافقت وزیر ورزش وزیر ورزش و امور جوانان موافقت کرد تصویب اساسنامه جدید به بعد از انتخابات موکول شود.   * خبرنگاران پشت درهای بسته رای گیری دور از چشم خبرنگاران انجام می شود. خبرنگاران حق ورود به سالن را ندارند و در اتاقی که یک نمایشگر تلویزیونی در آن قرار داده شده، مجمع را پیگیری می کنند. پخش زنده انتخابات از شبکه ورزش، در همان دقایق اولیه متوقف شد و ساعتی بعد، تصاویر نمایشگر تلویزیونی اتاق خبرنگاران هم قطع شد تا خبرنگاران سخنان وزیر ورزش را نشنوند.
انتخابات فدراسیون
امروز علاوه بر رئیس فدراسیون، نواب رئیس اول، دوم و بانوان نیز پس از برگزیده شدن رئیس با رای اعضا انتخاب خواهند شد. مجمع فدراسیون فوتبال 74  عضو دارد که بر اساس قوانین با حضور دو سوم اعضاء رسمیت پیدا می کند و رئیس جدید در صورت کسب دو سوم آرا یعنی 49 رای، انتخاب می شود. در غیر اینصورت دو نفری که بیشترین رای را آورده باشند در دور دوم رقابت می کنند و کسی که رای بیشتری کسب کند، رئیس می شود.   * تاج رئیس شد پس از رای گیری و شمارش آرا مهدی تاج با 50 رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد و مصطفی آجرلو  15 رای و علی عزیز محمدی  6 رای به دست آورند.
2 رای باطله  نیز به صندوق انداخته شده بود. * هشدار سازمان بازرسی نماینده بازرسی کل کشور بعد از انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما مانع برگزاری انتخابات نمی شویم اما اگر افرادی که رای می آورند، دوشغله باشند یا دوتابعیت باشند، اجازه حضور پیدا نمی کنند. وی افزود: ما این موضوع را به وزیر ورزش اعلام خواهیم کرد. * انتخابات نواب و سایر سمت ها پس از انتخاب رئیس، مراحل بعدی مجمع برای انتخاب نواب رئیس و سایر پست های فدراسیون فوتبال انجام شد.  


شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن