تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804804457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات آجرلو، تاج و محمدی پیش از رای گیری


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اظهارات آجرلو، تاج و محمدی پیش از رای گیری
کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در مجمع امروز به بیان نقطه نظرات انتخاباتی خود پرداختند.
به گزارش نامه نیوز، مجمع فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید امروز آغاز شد و سه کاندیدای ریاست، به نوبت صحبت کردند.


آجرلو: فوتبال را از دو استان به کل کشور می برم


مصطفی آجرلو که یکی از کاندیده های ریاست فدراسیون فوتبال ساعت 10:20 شروع به صحبت کرد. او گفت: ما باید با تعامل وضعیت فوتبال را بهتر کنیم. ما باید با وزارت ورزش، صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی تعامل داشته باشیم.


وی در بخشی از صحبت هایش به مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: الان استادیوم ها متعلق به وزارت ورزش است. از آن طرف بازیکنان زیادی در این فوتبال طلبکار هستند. فوتبال ثروتمند است و شرط آن این است که باشگاه محور باشیم. سازمان لیگ مسئول برگزاری منصفانه لیگ است. فوتبال و اقتصاد فوتبال در محرویت باشگاه هاست. اتحادیه فوتبال می تواند منافع فوتبالی ها را تامین کند. ما باید روی فوتبال پایه و فوتبال مردم برنامه ریزی کنیم.


آجرلو اضافه کرد: من معتقدم که فوتبال ایران پیشرفت داشته و به همین دلیل نباید به نفی گذشته پرداخت و دستاوردهای بزرگی در این سال ها یعنی از گذشته تا الان بدست آمده است.


کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فوتبال حرفه ای، گسترش هیات های فوتبال استان‌ها، اداره هرچه بهتر تیم ملی و توجه به درآمدزایی در فوتبال از اهداف من است. من می‌خواهم فوتبال را از یک و دو استان خارج کنم و آن را به کل کشور گسترش بدهم. یعنی فوتبال برای تمام ایران.


وی در پایان درباره انتخابات گفت: فوتبالی ها باید به مردم نشان دهند که بالغ هستند و خودشان تصمیم می گیرند.




تاج: فوتبال به ناروا به فساد متهم شده است


در ادامه این مجمع مهدی تاج به مدت 10 دقیقه صحبت کرد. او گفت: تعامل با همه نهادها هدف من است. تعامل با دولت نافی استقلال فدراسیون نخواهد بود و باید با وزارت ورزش تعامل داشته باشیم. فوتبالی که به ناروا به فساد و بی اخلاقی متهم شده است. اینجانب در مقابل منتخبان فوتبال کشور متعهد می‌شوم که به اقتصاد فدراسیون فوتبال پای بند باشم و از همه ظرفیت موجود برای حمایت از فوتبال استفاده کنم. استقلال فدراسیون فوتبال چناچه مد نظر مدیران بوده است، امروز به عنوان اصلی‌ترین بنیان آن را دنبال می‌کنم. در خصوص اقداماتی که باید انجام شود باید بگویم که رویه فوتبال کشور، رویه مساعدی است.


وی افزود: اتفاقات خوبی رخ داده است و چند مشکل هست که باید حل شود. امروز بهترین فوتبال و فوتسال آسیا را داریم. فوتبال ساحلی ما در دنیا جای خوبی دارد و لیگ ما دومین لیگ فوتبال ایران است. امروز تیم ملی ما یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است و امروز همه سیستم فوتبال کشور به شکل منظم در حال گردش است. چیزی که باید به عنوان رویکرد اصلی بررسی شود، شفافیت مالی است. دوم ارتقا فنی و آموزش مربیان است. اعتقاد من این است که در ارکان فدراسیون یک گسستگی وجود دارد. ما باید همه امکانات فوتبال را به پول تبدیل کنیم. خصوصی سازی یک تکلیف است و مولفه‌های آن را باید دنبال کرد.


او افزود: کار گروهی با همه نهادها باید انجام شود. اعتقاد من این است که با تضاد و دعوا توسعه فوتبال عملی نیست و با کار گروهی این اتفاق شدنی است. وقتی می بینیم ژاپن و کره با همه ارکان کار می‌کنند، پس ما هم می توانیم بهترین کشور آسیا در حوزه فوتبال باشیم و این جز با کار گروهی رخ نمی دهد. پاسخگویی وظیفه اصلی فدراسیون است. ضروری است که پاسخگویی اصلی ترین حرکت ما است. سوال کردن از فدراسیون حق مردم، رسانه ها و باشگاه ها است و فدراسیون باید پاسخگو باشد.


تاج اضافه کرد: چهار سازمان برای فدراسیون تعریف کرده ایم. سازمان اقتصادی اولین آن است. در کشور درآمدهای زیادی وجود دارد و اگر دنبال خرج پول دولت و وزارت ورزش باشیم، چنین چیزی عملی نخواهد شد. کسانی که با واقعیت ها آشنا هستند از شرایط مالی آگاهی دارند. این به این معنی نیست که فدراسیون به جای باشگاه ها درآمدزایی کند. سازمان تیم ملی و آکادمی تیم های باشگاهی از دیگر سازمان های مد نظر ماست. سومین سازمان مربوط به سازمان لیگ است و چهارمین سازمان در رابطه با فوتسال و فوتبال ساحلی خواهد بود. البته باید به داوران هم توجه کرد و من خودم حقوق داوران را از 250 به 500 اضافه کردم. باید این مشکل را حل کرد و من به دنبال حل آن هستم.




محمدی: تدوین اساسنامه فوتبال از اولین اهداف من است


عزیزمحمدی سومین کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در اظهاراتی 10 دقیقه‌ای درباره برنامه هایش گفت: اخلاق‌گرایی با توجه به آموزهای اخلاقی در فوتبال در کنار دانش و علم روز می‌تواند ما را از بحران فعلی خارج سازد. خواسته‌های به حق مردم از فوتبال، هم‌افزایی را می طلبد. باور دارم که نظرات سازنده اهالی فوتبال می‌تواند در کوتاه مدت و بلند مدت اصلاحات جدی‌ای را به همراه داشته باشد. گرچه مقاومت برابر اصلاحات شدید بوده است.


او افزود: امروزه زمان تصمیم‌گیری‌های خلق الساعه گذشته است و تعهد گرایی یک ضرورت است. باید از بی برنامه‌گی جلوگیری کرد. برنامه من بر اساس شناخت از فوتبال کشور است. تدوین اساسنامه فوتبال از اولین اهداف من است. شفاف سازی درآمدها و هزینه‌های سازمان لیگ و فدراسیون از دیگر برنامه های من است. هماهنگی با وزارت ورزش برای پیشبرد اهداف فوتبال سومین هدف من است. تامین شرایط و زیر ساخت‌ها برای تبدیل شدن به قدرت اول آسیا در فوتبال چهارمین برنامه من است که بر اساس برنامه چشم انداز 25 ساله انجام می‌شود. پیگیری باشگاهداری و خصوصی سازی از طریق مجلس و دولت پنجمین هدف من است. ششمین هدف من ارتقا فوتبال بانوان است. هفتمین هدف من حمایت مادی معنوی از هیات‌های فوتبال استان ها بالاخص هیات‌های ضعیف‌تر است. از دیگر اهداف من می‌توان به بحث درآمدزایی تلویزیونی و هواداری اشاره کرد. همچنین استفاده از منابع انسانی و نخبگان در فدراسیون فوتبال و هیات‌های فوتبال باید در دستور کار ما باشد. به عنوان عضو کوچک ضمن احترام به سایر کاندیداها باید بگویم برنامه من بر اساس نیازهای فوتبال کشور نوشته شده است و اگر انتخاب شوم، تلاش می کنم به اهداف فوق برسیم.




۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن