تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804513664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی از محورهای اصلی استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار یزد تأكید كرد : توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی از محورهای اصلی استان است استاندار یزد گفت: مسئولان ارشد استان توجه ویژه ای به حوزه فرهنگی و اجتماعی دارند و در این حوزه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی انجام شده است.
۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 09:26

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری یزد، عصر سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه استاندار یزد و مدیركل حوزه استاندار با رئیس اداره توسعه و سلامت اجتماعی و رئیس اداره آسیبهای اجتماعی وزارت كشور و مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دیدار و گفتگو كردند.

استاندار یزد در این دیدار ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی كاظم(ع) اظهار داشت: توجه به حوزه فرهنگی و كاهش آسیب های اجتماعی یكی از محورهای اصلی استان است.

«سیدمحمد میرمحمدی» ادامه داد: در این حوزه كارهای خوبی انجام شده كه تشكیل اتاق فكر توسعه فرهنگی استان با حضور علما و نخبگان برجسته یزد و تهیه نقشه راه توسعه فرهنگی استان كه عملیات اجرایی آن آغاز شده از آن جمله است.

وی افزود: در زمینه سازمانهای مردم نهاد و تشكلهای غیردولتی طبق گزارش مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیش از 600 تشكل مردمی داریم و گسترش همراه با هدف و برنامه و حمایت از این سازمانهای مردم نهاد در دستور كار قرار دارد.

میرمحمدی تصریح كرد: برگزاری جلسات هم اندیشی با اقشار مختلف فرهنگی، مذهبی و هنری و همچنین عناصر شبكه پودمانی توسعه فرهنگی كه در حال تشكیل است و تشكیل شورای توسعه فرهنگی در شهرستانها از دیگر اقدامات در حال انجام در این حوزه است.

استاندار یزد اظهار داشت : استان یزد به علت صنعتی بودن یك استان مهاجرپذیر است و قصد داریم با گسترش صنایع هایتك در این استان شاهد حضور افراد با تحصیلات بالا و متخصص در این صنایع باشیم تا برخی آسیبهای اجتماعی ناشی از مهاجرت افراد با تحصیلات پائین تر به استان كاهش یابد.

میرمحمدی در پایان سخنان خود خواستار تشكیل ستاد مدیریت فرهنگی و اجتماعی آسیبهای اجتماعی در استان و برگزاری جلسات این ستاد شد.
  كاهش آسیبهای اجتماعی، اولویت اصلی وزارت كشور رئیس اداره آسیب های اجتماعی وزارت كشور در این دیدار گفت: توجه به آسیبهای اجتماعی و كاهش این آسیبها اولویت اصلی وزارت كشور است.

«امیرهوشنگ عندلیبیان» با اشاره به تأكید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توجه جدی به امر كاهش آسیبهای اجتماعی در كشور افزود: این توجه مسئولان ارشد نظام فرصت مغتنمی برای همه ماست تا با تعامل با قوای دیگر بتوانیم گامهای جدی در راستای كاهش آسیبهای اجتماعی برداریم.
  تعامل خوبی در استان یزد وجود دارد رئیس اداره توسعه و سلامت اجتماعی وزارت كشور نیز در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تعامل و همكاری خوبی با دستگاههای اجرایی استان در راستای توجه به حوزه اجتماعی دارد.

«لیلا باتمانی» خاطرنشان كرد: شایسته است ساختار سنتی و بافت تاریخی یزد كه یك سرمایه اجتماعی محسوب می شود حفظ و از ظرفیت خوب آن برای كاهش آسیبهای اجتماعی در این استان استفاده شود.

گفتنی است «مجید جوادیان زاده» مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده این دفتر در حوزه فرهنگی و اجتماعی را ارائه كرد و اظهار داشت: در حال حاضر 200سازمان مردم نهاد فعال در استان یزد در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن