تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرغامی: فساد اقتصادی در کشور به مراتب مخرب‌تر از ارسال فیلم‌های سیاه به جشنواره‌های خارجی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ضرغامی:فساد اقتصادی در کشور به مراتب مخرب‌تر از ارسال فیلم‌های سیاه به جشنواره‌های خارجی است
خبرگزاری فارس: فساد اقتصادی در کشور به مراتب مخرب‌تر از ارسال فیلم‌های سیاه به جشنواره‌های خارجی است
ضرغامی عنوان کرد:‌ اجماع مرکب به ناکارآمدی و فساد در کشور، به مراتب از ارسال فیلم‌های سیاه به جشنواره‌های خارجی مخرب‌تر است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، سید عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی مطلبی را با عنوان «روپائی» در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:
پیاده روی در محدوده‌ی بازار تهران؛ حتی اگر به قصد خرید هم نباشد؛ لذت بخش است. جنب و جوش مردم؛ به ویژه سر ظهر که هر کس ساندویچ به دست یه گوشه‌ای نشسته و خریدهایش را ارزیابی می‌کند! روحیه بخش است. در بازار؛ زندگی جریان دارد.
چند روز قبل این فیلم را با موبایل‌ام گرفتم. پیرمردی که با هنر روپایی زدن نظر مردم را جلب می‌کرد تا لقمه نانی برای خانواده‌اش شود. ماشاءالله! تن و بدنش سلامت!

 
***پی نوشت***
کسب و کار و تجارت حلال به ویژه اگر بر مبنای تولید ملی باشد امری پسندیده؛ ضروری و مورد تأکید دین است.
از مشکلات اساسی اقتصاد کشور؛ از بین رفتن روابط سالم تولید و عرضه‌ی کالاست.
متأسفانه تفکرات شبه سوسیالیستی و روشنفکرانه سالهای اول پیروزی انقلاب توانست خود را بر اقتصاد کشور تحمیل کرده و زمینه ساز شکل‌گیری اقتصاد رانتی و غیرشفاف شود که تا امروز نیز ادامه دارد.
رقابتهای ناسالم در عرصه اقتصاد، به ویژه نابرابری اطلاعاتی که در همه‌ی دولت‌ها به شکلی تکرار شده؛ انگیزه‌های مقدس جوانان را در این عرصه از بین برده است.
به نظر من یک مفهوم مهم از «آزادی» همین است که اگر مجموعه‌ای از جوانان علاقمند و باانگیزه بخواهند در عرصه‌های تولید و رونق کسب و کار وارد شوند؛ دولت توان «اعطای آزادی» برابر به آنها را دارد یا نه؟ و آیا می‌تواند امنیت آنان را تضمین کند؟ یا با هزار بهانه و سنگ اندازی آنان را منصرف می کند ؟
این حقیقت تلخ متأسفانه گریبان همه دولت‌ها و جریان‌های سیاسی و ‌رسانه‌های وابسته به آنان را گرفته است و جز با همدلی ملی حل نمی‌شود.
دیروز یکی از سیاسیون خبر از فساد 105 هزار میلیارد تومانی دولت می دهد. روزنامه های آن طرفی با آب و تاب آن را علیه دولت قبل تیتر یک می کنند. فردایش می گویند نه! منظور او دولت فعلی است! و دوباره روزنامه های این طرفی تیتر می کنند!! با ملت روپائی بازی نکنیم!!
این اجماع مرکب به ناکارآمدی و فساد در کشور، به مراتب از ارسال فیلم های سیاه به جشنواره های خارجی که دیروز گفتم مخرب تر است.   بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/
لینک را کپی کنید


95/01/24 :: 17:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن