تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820166843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هافبک منچستر تا پایان لیگ محروم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هافبک منچستر تا پایان لیگ محروم شد مدافع لسترسیتی و هافبک منچستریونایتد از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان جریمه شدند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 19:07

خبرگزاری پانا+منچستر یونایتد

به گزارش پانا؛ روبرت هوت و مروان فلینی به دلیل بروز اعمال خشونت آمیز، سه جلسه از همراهی تیم های شان محروم شدند. این دو بازیکن در جدال روز یکشنبه منچستریونایتد و لسترسیتی که به تساوی ۱-۱ ختم شد، با یکدیگر درگیر شدند. ابتدا این روبرت هوت بود که موهای فلینی را کشید و سپس هافبک بلژیکی شیاطین سرخ با ضربه آرنج پاسخ این حرکت را داد.  هر دو بازیکن پس از بازبینی مجدد صحنه درگیری، خطای خود را پذیرفتند؛ هر چند هوت مدعی شده است که محرومیت سه جلسه ای برای این درگیری، کمی سخت گیرانه است. با این حال اعتراض این بازیکن پذیرفته نشد و وی دو بازی آینده تیمش برابر اورتون و چلسی و همچنین دیدار ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد. فلینی نیز نمی تواند به تیمش در سه بازی باقی مانده در رقابت های لیگ برتر، در راستای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک کند اما این یار بلند قامت، در دیدار نهایی جام حذفی انگلستان در روز 21 ماه می و برابر کریستال پالاس، قادر خواهد بود تا برای شیاطین سرخ به میدان برود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن