تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798289408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنجار نمایشگاه کتاب با شهر آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کلنجار نمایشگاه کتاب با شهر آفتاب
نمایشگاه کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.
در حالی نخستین روز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سپری می‌شود که به‌نظر می‌رسد ناهماهنگی‌های زیادی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، با گذشت نزدیک به یک روز از آغاز کار نمایشگاه کتاب تهران برخی از مشکلات بازدیدکنندگان را آزار می‌دهد. استقبال مخاطبان در روز نخست نمایشگاه با توجه تغییر مکان آن از مصلی به شهر آفتاب دور از انتظار بود، و بازدید در این روز نسبت به زمان مشابه سال گذشته خوب است.

اما بازدیدکنندگان پس از ورود به نمایشگاه دچار سردرگمی‌هایی می‌شوند که حجمی از نارضایتی را به بار آورده است. نبود نقشه راهنما، تعداد محدود راهنماها و اطلاعات ناقص آن‌ها به سردرگمی‌ها دامن می‌زند. از دیگر سو تابلوهای نام غرفه‌ها نصب نشده و تعدادی از غرفه‌ها هنوز چیده نشده‌اند.

همچنین نبود هماهنگی در بخش‌های مختلف نمایشگاه باعث شده بود در ساعت‌های ابتدایی روز دستگاه‌های کارت‌خوان و برق برخی سالن‌ها مشکل داشته باشد، که به مرور رفع شده است. یکی از مشکلات به محل پارک وسایل نقیله مربوط می‌شود. به علت تنگ بودن ورودی اصلی پارکینگ، ترافیکی در بدو ورود بازدیدکنندگان را آزار می‌دهد.

این در حالی است که رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران 13 اردیبهشت‌ماه تعداد پارکینگ‌های آماده مصرف را 7500 محل پارک اعلام کرده بود. اما به علت دسته‌بندی نشدن پارکینگ‌ها افرادی که وسایل نقلیه شخصی خود را پارک می‌کنند، در زمان بازگشت به سختی آن را پیدا می‌کنند.

پیشتر از مردم خواسته شده بود برای رسیدن به شهر آفتاب از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، و کسانی که از مترو برای رسیدن به نمایشگاه کتاب استفاده کرده‌اند، از این امکان راضی هستند؛ اما برخی نیز راه را گیج‌گننده می‌خوانند.

از دیگر مشکلات، نبود صندلی و محل استراحت است. پیشتر برگزارکنندگان قول تعبیه صندلی و استراحتگاه موقت را داده بودند، اما صحنه‌ای که در جای‌جای شهر آفتاب به چشم می‌خورد بازدیدکنندگان خسته‌ای است که روی زمین یا چمن در حال استراحت هستند.

برخی سالن‌ها نیز تهویه مناسبی ندارند. تنها سه سالن اصلی که کتاب‌های عمومی و بخش بین‌الملل را در خود دارند از تهویه مناسب برخوردارند. اما چادرها که شامل سالن‌های آموزشی، دانشگاهی و کودک و نوجوان می‌شوند در وضعیت بدی به سر می‌برند. این سالن‌ها به علت نداشتن تهویه و سقفی که آن‌ها را به درستی از آفتاب محافظت کند، به شدت گرم هستند. همچنین کف سالن‌ها به علت نداشتن کف‌پوش خاکی است؛ به شکلی که گرمای هوا و خاک تنفس در این سالن‌ها را سخت می‌کند. بخش‌هایی که کف‌پوش دارند نیز به علت ثابت نشدن، باعث ایجاد مانع می‌شوند.

مهمان ویژه نمایشگاه کتاب 95، کشور روسیه است که در روز نخست نمایشگاه غرفه این کشور با حضور رئیس اداره کل نمایشگاه‌های کتاب روسیه افتتاح شد. همچنین آیت‌الله عبدالله جوادی ‌آملی در این روز از نمایشگاه دیدن کرد و نماز جماعت به امامت او برپا شد. نشست خبری حسین‌ نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد نیز در نمایشگاه برپا شد که به دلیل آلودگی صوتی، نارضایی اهل رسانه و ترک نشست از سوی برخی از آن‌ها را به دنبال داشت.

نمایشگاه کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 04 May 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن