تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چالش بزرگ برانکو برای فصل بعد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
چالش بزرگ برانکو برای فصل بعد
چالش بزرگ برانکو برای فصل بعد فهرست تیم پرسپولیس برای فصل بعد با چالش هایی همراه خواهد بود.


به گزارش فرهنگ نیوز، بر اساس مقررات سازمان لیگ هر تیم در لیگ پانزدهم می توانست از 18 بازیکن بزرگسال، 9 بازیکن سهمیه زیر 23 سال متولد 11 دی ماه 1371 به بعد و 8 بازیکن متولد 11 دیماه 1373 به بعد به عنوان سهمیه زیر 21 سال استفاده نماید.

فدراسیون فوتبال سن رده های پایه را برای فصل بعد دوسال تغییر داده و بدین ترتیب بجای متولدین دوماه آخر 74 فصل بعد متولدین دوماه پایانی 75 سهمیه امید محسوب می شوند.

پرسپولیس در لیست بزرگسال خود 17 بازیکن بنامهای مکانی، لوبانف، نورمحمدی، بنگر، ماریچ، اومانیا، حاتمی، رضاییان، طارمی، عالیشاه، خالقی فر، احمدزاده، کامیابی نیا، مسلمان، انصاری، کفشگری و جری بنگستون را دارد.

در لیست زیر 23 سال نوراللهی،علی محسن زاده، وحید حیدریه، سیدعلی فاطمی، کمندانی، رحمتی، قدیمی پور و آیینه چی حضور دارند و علی علیپور تنها سهمیه امید آنهاست.

از جمع نفرات زیر 23 سال چهار بازیکن بنامهای نوراللهی، حیدریه، محسن زاده و فاطمی فصل بعد سهمیه بزرگسال هستند و یا باید در آن فهرست قرار گیرند یا از جمع سرخپوشان جدا شوند.

منبع: ورزش سه


95/2/14 - 11:11 - 2016-5-3 11:11:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن