تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802970898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر بنیاد شهید از تاج و مسوولان سازمان لیگ


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تقدیر بنیاد شهید از تاج و مسوولان سازمان لیگ
بنیاد شهید وامور ایثارگران از زحمات مسئولان سازمان لیگ برای برگزار ی جام شهدا و نام گذاری هفته هایی از مسابقات با نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، این مراسم با حضور مهدی تاج نایب و رئیس سازمان لیگ، علی کاظمی دبیرکل سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، دکتر حمید صمیمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و دکتر اسلام کریمی مدیرکل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر رئیس سازمان لیگ برگزار شد.
در این مراسم دکتر حمید سمیمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اظهار داشت: بنده به نمایندگی از سوی بنیاد شهید از شما عزیزان و مسئولان سازمان لیگ برای این کار بزرگ فرهنگی که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است تشکر و قدردانی میکنم  و ما همگی باید تلاش کنیم که این رفتار فرهنگی در بین جوانان ترویج پیدا کند و آن موقع است که باید به کارهای خود افتخار کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: یکی از بستر ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ورزش فوتبال است که در رده های مختلف حضور فیزیکی دارد و فوتبالیست ها با تاثیر از فرهنگ شهادت باید الگویی خوب برای جوانان کشور باشند.
دکتر حمید صمیمی در پایان بیان کرد: از روزی که آقای تاج این مسئولیت را پذیرفته اند فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی در زمینه فوتبال رشد بسیار خوبی داشته است مثلا در بازی های مهم از 29 جانباز سرافراز ارتش جمهوری اسلامی، شهدای حرم و شهدای منا قدردانی می شود این کار خیلی بزرگ و مهمی است که نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در خارج از کشور هم تأثیر زیادی دارد و بنده به نوبه خود و از طرف ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران از آقای تاج رئیس و مسئولان سازمان لیگ فوتبال قدردانی می کنم و امیدواریم همیشه سلامت و در راه ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری پیش قدم و بانی باشند.
دکتر اسلام کریمی مدیر کل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این دیدار افزود: در ابتدا باید از آقای تاج و مسئولان سازمان لیگ تشکر کنم که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همیشه پیش قدم بوده اند. متأسفانه مسائل فرهنگی در پشت مسائل اقتصادی و اجتماعی کمرنگ شده ولی سازمان لیگ در ترویج این فرهنگ همیشه پیش قدم بوده و به صورت کشوری و سراسری این مراسم ها برگزار و اجرا می شود این کار ارزشمند به گونه ای رشد کرده است که در مسابقات مختلف مراسم گرامیداشت شهدا برگزار می شود و بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه ها به دیدار خانواده شهدا می روند این کارها قبلا در این سطح و گستردگی در هیچ جایی نبوده و سازمان لیگ برای اولین بار این کار بزرگ و ارزشمند را در تمام کشور انجام می دهد.
دکتر کریمی در پایان افزود: خود به شخصه خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و عرض کردم که با  کمک سازمان لیگ جام شهدا را برگزار می کنیم که حضرت آقا فرمودند این بسیار کار بزرگ و ارزشمندی است و باید ادامه داشته باشد و این کارها هست که همیشه می ماند.
همچنین در پایان این دیدار از مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، علی کاظمی دبیرکل سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به پاس زحماتی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

14:31  1395/02/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن