تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهی بیمه سلامت چهارمحال وبختیاری به 950میلیارد ریال رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بدهی بیمه سلامت چهارمحال وبختیاری به 950میلیارد ریال رسید استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، گفت: بیمه سلامت استان تا پایان سال گذشته بیش از 950 میلیارد ریال کسری بودجه و معوقات مربوط به مووسسات طرف قرارداد داشته است.


صفدر فرامرزي  در جمع رسانه هاي استان افزود: اين ميزان بدهي مربوط به شش ماهه دوم سال گذشته و درمراكز و مووسسات شهري است و دربخش روستايي بدهكاري وجود ندارد.
وي تعداد مووسسات طرف قرارداد با بيمه سلامت استان را 502مووسسه اعلام كرد وگفت: از اين تعداد 120 مركز شبكه بهداشتي و درماني و مابقي كلينيك، داروخانه، بيمارستان و مراكز توانبخشي هستند.
فرامرزي گفت: سال گذشته معوقات اين بيمه به مووسسات تا پايان ارديبهشت ماه تسويه شد.
صفري اظهار داشت:بيمه سلامت اين استان در ماه 185 تا 190 هزار نسخه سرپايي و حدود 650پرونده بستري دارد.
به گفته وي، قبل از سال 92 هزينه‌هاي پرداختي از سوي بيمه سلامت به بيمه‌شدگان 580 ميليارد ريال بوده و در سال 93 با اجراي طرح تحول نظام سلامت اين ميزان 2.2 برابر افزايش داشته و سال گذشته هزينه هاي پرداختي به بيش از يكهزار 800ميليارد ريال رسيده است.
گفتنی است ،هم اكنون از مجموع 940 هزار نفر جمعيت استان بيش از 629 هزار نفر زيرپوشش بيمه سلامت هستند و از خدمات اين بيمه استفاده مي‌كنند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 14:05:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن