تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی: انجام پژوهش‌های بنیادین از مهم‌ترین رسالت‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی:انجام پژوهش‌های بنیادین از مهم‌ترین رسالت‌ها است
خبرگزاری فارس: انجام پژوهش‌های بنیادین از مهم‌ترین رسالت‌ها است
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: انجام پژوهش‌های بنیادین از مهم‌ترین رسالت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدمحمدمهدی هادوی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه از پژوهشگاه مواد و انرژی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما توسعه پژوهش و پژوهش‌های بنیادین است. وی ادامه داد: نقش پژوهش در توسعه و پیشرفت کشور برکسی پوشیده نیست لذا لازم است تا بسترهای فعالیت‌های پژوهشی را بیش از پیش فراهم کرده و به سمت تحولات اساسی پیش برویم.
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی خاطرنشان کرد: با پژوهش می‌توانیم به دستاورهای علمی بزرگی دست پیدا کنیم و به تولید علم بپردازیم.
هادوی تأکید کرد: البته برای رشد پژوهش باید منابع و سرمایه‌های انسانی را نیز تقویت کرده و بسترهای فعالیت‌های آنان را بیش از گذشته فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه ما در پژوهشگاه، پژوهشگر و محقق تربیت می‌کنیم و در دانشگاه‌ها آموزش دانشجو را بر عهده دارند افزود: در پژوهشگاه‌ها اقدامات پژوهشی کاربردی و توسعه‌ای و تولید دانش فنی مورد تأکید است.
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید فرصت‌ها را قدر بدانیم و باید در تولید علم و فناوری پیشگام باشیم،‌ گفت: مأموریت‌های ما در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی باید به صورت ویژه و اساسی باشد. این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح ساختمان سبز، ساخت گوی و ماسوره ضریح خیمه‌گاه کربلا و ساخت ورق نقره به عنوان پروژه‌های مهم این پژوهشگاه نام برد و گفت:  رشد و تعالی علمی و توسعه پژوهش‌ها از مهمترین مأموریت‌های ما محسوب می‌شود.
انتهای پیام/2302/ذ20

95/01/22 :: 17:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن