تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غارت 2 ميلياردي نتيجه رو دادن به امريكاست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: غارت 2 ميلياردي نتيجه رو دادن به امريكاست
اين چيز کمي نيست که با اين همه مدارا، نرمش، توافق و قرارداد، امريكا به بهانه حادثه‌اي در 33 سال گذشته 2 ميليارد دلار از اموال ملت ايران را غارت کند.
به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع معلمان و فرهنگيان بسيجي سراسر کشور در اردوگاه شهيد باهنر تهران با تبريک روز معلم و تأکيد بر جايگاه ارزشمند معلمي در جامعه گفت: معلم باغبان عشق، مودت و محبت است. او آگاهي و دانش و معرفت را رشد مي‌دهد و خداي متعال خود را به معلمي توصيف کرده و پيامبر برگزيده و اولياي الهي را معلمان بشريت معرفي کرده است.

نقدي، مقام و منزلت اجتماعي معلمان را بالاتر از تمامي مشاغل دانست و اظهار داشت: شهيد مطهري که به گردن همه ملت ايران و امت اسلام حق دارد به دست شقاوت امريكايي به شهادت رسيد. فرقان که با سفارت امريكا ارتباط داشت شهيد مطهري، شهيد قرني و شهيد عراقي را به شهادت رساند.

 وي افزود: گروه فرقان گروهي تروريستي بود که اسناد همکاري‌اش با سفارت امريكا کشف و منتشر شد. وي با تأکيد بر اينکه امريكا براي جنايت عليه ملت ما از هيچ کاري فرو‌گذار نکرده است، ادامه داد: کودتاهاي نظامي، گروه‌هاي تروريستي، شورش‌هاي قومي و قبيله‌اي، جنگ تحميلي، تحريم‌هاي سياسي و اقتصادي و جنگ فرهنگي همه و همه سياهه جنايات امريكا عليه ملت ايران است.
نقدي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان قصه قرآني حضرت موسي و فرعون ادامه داد: آنچنان که در قرآن مي‌خوانيم فرعون بارها شکست خورد و هربار نيز از شکست خود عبرت نگرفت تا آنجا که در آستانه غرق شدن در رود نيل به شکست خود اعتراف کرد که ديگر براي او ثمري نداشت و طبق فرمايش قرآن نابود شد. وي ظلم و جهل امريكا را مشابه فرعون دانست و گفت: امريكا نيز از هر بار شکست از ملت ايران درس عبرت نگرفته و همچنان فکر مي‌کند با تغيير روش مي‌تواند به هدف شوم خود دست پيدا کند. وي افزود: انقلاب ما براي خدا بود و خداوند پشتيبان اين انقلاب است، همين است که نقشه‌هاي امريكا يکي پس از ديگري نقش بر آب مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأکيد بر اينکه وقتي با خدا هستي از هيچ چيز نبايد ترسيد، گفت: مي‌توانيم اين جنايتکار بي‌حد و مرز را از بين ببريم، بايد در ملت ايران اين حس تقويت شود. کليد حل مشکلات کشور باور اين است که مي‌توانيم امريكا را شکست بدهيم. وي افزود: بعضي‌ها مي‌خواهند القا کنند که قدرت امريكا هميشگي است و هيچ زوال ندارد و زندگي امن، مرفه و سعادتمند در گرو سازش با امريكاست. در حالي که اينطور نيست. نقدي به دزدي اخير امريكا از اموال ملت ايران اشاره کرد و گفت: اين چيز کمي نيست که با اين همه مدارا، نرمش توافق و قرارداد، امريكا به بهانه حادثه‌اي در 33 سال گذشته 2 ميليارد دلار از اموال ملت ايران را غارت کند. وي در پايان گفت: چطور در 33 سال گذشته چنين جرئتي نداشت؛ دليل آن اين است که به آنها رو داده شد و اگر همچنان کوتاه بياييم نظير اين چپاول‌گري ادامه پيدا خواهد کرد.
 

منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن