تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802471288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتی: خواب دشمنان در تسلط بر کشورهاي اسلامي محقق نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ولایتی: خواب دشمنان در تسلط بر کشورهاي اسلامي محقق نخواهد شد
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک با بيان اينکه ايران از ملت مظلوم فلسطين و ملت‌هاي تحت ظلم منطقه حمايت خواهد کرد، گفت: خواب شوم دشمنان در تجزيه و تسلط بر کشورهاي اسلامي تعبير نخواهد شد.
علي‌اکبر ولايتي، در ديدار رئيس جنبش جهاد اسلامي و هيئت همراه افزود: بعد از تلاش غربي‌ها براي تجزيه جهان اسلام و سقوط قدس، با بيداري جهان اسلام بار ديگر تجزيه کشورهاي اسلامي محقق نخواهد شد و جمهوري اسلامي ايران از ملت مظلوم فلسطين و ملت‌هاي تحت ظلم منطقه حمايت خواهد کرد و خواب شوم دشمنان در تجزيه و تسلط بر کشورهاي اسلامي تعبير نخواهد شد.

رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک افزود: کساني که اسلام را با تمام وجود خود درک مي‌کنند غصه و دغدغه هميشگي آنان اسلام و حفظ يکپارچگي آنان است و رهبر کبير انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري نيز با اين نگاه و همين دغدغه به عرصه مبارزه با بدخواهان اسلام و حمايت و پشتيباني از ملت مظلوم وارد شده‌اند و اين روند با قوت بيشتر به ويژه براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين ادامه خواهد داشت. مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل تأکيد کرد: جهاد و مبارزه براي حفظ يکپارچگي و وحدت جهان اسلام را جمهوري اسلامي ايران به عنوان سياست اساسي خود پذيرفته هر چند که در اين مسير مشکلات جدي هم وجود خواهد داشت و ايران براي عزت جهان اسلام با همکاري همه کشورهاي اسلامي براي مبارزه با تروريست‌ها و همچنين رژيم صهيونيستي تلاش مي‌کند. ولايتي گفت: در جمهوري اسلامي ايران هيچ ترديدي براي مقابله با دشمنان اسلام وجود ندارد و اين سياست اصولي و بنيادين مقام معظم رهبري است. وي تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران نسبت به مقاومت و گروه‌هاي مختلف جهادي اشراف داشته و آنان که در اتخاذ مواضع دقيق و منطقي تزلزل داشته‌اند، متضرر شده‌اند و هر جا کار مثبت شده عده‌اي تلاش مي‌کنند که آن را خراب کنند اما پيروزي با مقاومت و ايستادگي به دست خواهد آمد و ايران از حقوق حقه خود کوتاه نخواهد آمد.

رمضان عبدالله نيز در ابتداي اين ديدار تصريح کرد: ما هميشه براي ملاقات با شما شوق داشته‌ايم، چراکه موجب اميدواري هستيد و مشورت با شما براي پيشبرد اهداف بسيار قابل توجه و مهم است. وي با اشاره به تجربيات فراوان مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌المللي افزود: لحظه سقوط قدس همزمان با سقوط دولت عثماني و تجزيه جهان اسلام و ظهور اسرائيل بوده است و توانستند بخش عمده‌اي از اراضي اسلامي را به اشغال خود درآورند و در واقع غربي‌ها قدس را از ما گرفتند و در واقع جنگ با جهان اسلام را آغاز کردند.

رمضان عبدالله افزود: جمهوري اسلامي ايران با نداي رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) به درستي اين معضل را در جهان اسلام شناخت و تا امروز براي منافع جهان اسلام از مبارزه به حق مردم فلسطين حمايت و پشتيباني کرد و انقلاب اسلامي يک حرکت ساده نبود بلکه پيروزي و توفيق اسلام بعد از افول بود و در واقع آغار پيروزي براي جهان اسلام بوده و هست و جمهوري اسلامي ايران در نگاه و درک ما جايگاه مهم و بي‌نظيري داشته و دارد و اينکه اگر ايران وجود نداشت چه اتفاقي براي ما و کشورهاي اسلامي مي‌افتاد غيرقابل تصور است.

رئيس جنبش جهاد اسلامي اضافه کرد: متأسفانه در جهان عربي حساسيتي نسبت به فلسطين و مردم مظلوم آن وجود ندارد و همه تلاش خود را براي نشان دادن ايران به عنوان دشمن اصلي گذاشته‌اند و در اين جهت حتي با دشمنان اسلام هم متحد و هماهنگ شده‌اند و اين بسيار تأسف‌برانگيز است، در حالي که جمهوري اسلامي ايران عامل ثبات و صلح منطقه محسوب مي‌شود.

وي افزود: ما تأکيد داريم که رژيم صهيونيستي تنها دشمن اسلام است اما آنان تلاش مي‌کنند که نام فلسطين را به فراموشي بسپارند و همه را به سمت دشمني با ايران سوق دهند و ما اين توطئه را مي‌شناسيم و احساس تکليف مي‌کنيم براي حفظ و حمايت از ايران و اجازه نمي‌دهيم که مسير مبارزه با رژيم صهيونيستي منحرف شود. همچنين در پايان اين ديدار رمضان عبدالله تصريح کرد: مي‌دانيم جمهوري اسلامي ايران در شرايط سختي قرار داشته است و توطئه‌هاي فراواني را پشت سر گذاشته اما اميد مسلمانان به ايران است و از اهتمام مسئولان عالي نظام و به ويژه رهبر معظم انقلاب تقدير و تشکر مي‌کنيم.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن