تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812176723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌هاي ويژه آقاي خاص در منچستر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برنامه‌هاي ويژه آقاي خاص در منچستر
آقاي خاص براي موفقيت در منچستريونايتد برنامه‌هاي ويژه‌اي تدارک ديده است...
نویسنده : شيوا نوروزي 



آقاي خاص براي موفقيت در منچستريونايتد برنامه‌هاي ويژه‌اي تدارک ديده است. خوزه مورينيو، مربي جنجالي اسبق چلسي اين روزها بيش از هميشه نامش در جزيره سر زبان‌ها افتاده است. عملکرد ضعيف لوئيز فان خال در من يونايتد سبب شد از ماه‌ها قبل سران اين باشگاه به فکر جذب يک مربي بزرگ براي اين تيم باشند. اگرچه شياطين سرخ عقد قرارداد با مورينيو را رسماً تأييد نکرده‌اند اما رسانه‌هاي انگليسي کار اين مربي با منچستر را تمام شده مي‌دانند. تا جايي که حتي نام بازيکنان مدنظر او براي فصل آينده نيز منتشر شده است.
 
  در حوالي منچستر

با وجود آنکه مسئولان باشگاه فعلاً قصد ندارند در مورد خوزه مورينيو صحبت کنند، اما آقاي خاص زودتر از اينها دست به کار شده و در تلاش است پيش از شروع کارش با يونايتد برنامه‌هايش را تدوين کند.
نشريه سان به تازگي در خبري مدعي شده که مدير برنامه مورينيو در منچستر ديده شده است. گفته مي‌شود او از طرف خوزه مأموريت دارد کار عقد قرارداد با شياطين را يکسره کند. خورخه مندس در صورتي که بتواند در مذاکراتش خواسته‌هاي اين مربي را از قرمزها بگيرد به زودي قرارداد رسمي منچستر و مورينيو امضا خواهد شد. جالب‌تر اينکه سرمربي هلندي اين روزها به شدت مي‌کوشد خود را سرمربي فصل آينده منچستر جلوه دهد. اين در حالي است که علاوه بر سران اين تيم هواداران نيز از عملکرد فان خال ناراضي هستند و براي رفتن او روزشماري مي‌کنند.
 
 دستمزد و بودجه نجومي

آقاي خاص براي نشستن روي نيمکت تيم اول منچستر شرط و شروط‌ مهمي را مطرح کرده است. علاوه بر دستمزد نجومي او، اين مربي که با وضعيت فوتبال انگليس به خوبي آشناست از سران يونايتد خواسته از همين حالا به فکر تدارک بودجه‌اي نجومي براي خريد بازيکنان مدنظر او باشند. نشريه سان در خبري اعلام کرد که باشگاه منچستريونايتد براي انجام خريدهاي تابستاني خود 300 ميليون يورو کنار گذاشته تا آقاي خاص بدون هيچ دغدغه‌اي اقدام به خريد بازيکنان مورد نظرش کند. از طرفي رقم بالاي قرارداد احتمالي مورينيو را به گران قيمت‌ترين مربي جهان تبديل خواهد کرد. سرمربي پرتغالي که معمولاً حاضر نيست با دستمزد کم هدايت هيچ تيمي را بپذيرد با عقد قرارداد سه ساله مبلغي بالغ بر 60 ميليون يورو (سالانه 20 ميليون يورو) به جيب خواهد زد. حال آنکه دستمزد سالانه سرمربي فعلي حدوداً 10 ميليون يورو است. علاوه بر اين شروط در نظر گرفته شده در پيش‌قرارداد خوزه کار را براي سران منچستر سخت کرده؛ براساس توافق صورت گرفته، اگر مورينيو تا اول مي‌(امروز) به عنوان سرمربي يونايتد معرفي نشده باشد، اين باشگاه بايد ۵ ميليون پوند غرامت و اگر تا اول ژوئن (12 خرداد) رسماً به عنوان مربي يونايتد معرفي نشود، ۱۵ ميليون پوند غرامت، پرداخت کند!
 
 علاقه ويژه به دخيا

همانطور که گفته شد سرمربي آتي شياطين از مدت‌ها قبل دست به کار شده و بازيکنان مورد
علاقه‌اش را زير نظر گرفته است. پديده باشگاه بنفيکا از جمله کساني است که انتظار پيشنهاد رسمي قرمزها را مي‌کشد. رناتو سانچس 18 ساله البته پيشنهادهاي خوب ديگري هم دارد ولي قطعاً من‌يونايتد اولويت اول او خواهد بود. علاوه بر سانچس، جان استونز، توماس مولر، زلاتان ابراهيموويچ، رافائل واران، ادينسون کاواني و پل پوگبا هم از جمله بازيکنان محبوب آقاي خاص به شمار مي‌روند. در اين بين ايبرا بيش از همه نسبت به اين اخبار حاشيه واکنش نشان داده و از پيشنهاد احتمالي يونايتدها استقبال کرده است. زلاتان سابقه بازي کردن براي مورينيو در تيم اينتر ميلان را دارد. از سوي ديگر گفته مي‌شود سرمربي جديد مخالف جدايي سنگربان اول تيم است. استونز همان مدافعي است که مورينيو در زمان حضورش در چلسي براي به خدمت گرفتن او تلاش کرد اما مديران اورتون به مبلغي کمتر از 50 ميليون يورو رضايت ندادند. به نظر مي‌رسد با بودجه‌اي که قرمزها مهيا کرده‌اند مشکلي براي جذب بازيکنان گران‌قيمت پيش نيايد. داويد دخيا به شدت از سوي کهکشاني‌ها وسوسه شده است. سران رئال در فصل نقل و انتقالات تابستاني قصد دارند اين دروازه‌بان را به خدمت بگيرند، اما در صورتي که پاي مورينيو به منچستر باز شود اين مربي مخالف جدي اين انتقال خواهد بود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن