تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820493622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدینی: آمادگی بالایی برای المپیک دارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عابدینی: آمادگی بالایی برای المپیک دارم
ملی پوش شمشیربازی کشورمان گفت: برای نخستین بار موفق شدیم مقام چهارمی جهان را کسب کنیم که بسیار برای شمشیربازی کشورمان افتخار بزرگی است.


مجتبی عابدینی، ملی پوش شمشیربازی کشورمان پس از مقام چهارمی مسابقات جهانی برزیل و ورود به کشورمان در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح این مسابقات بیان کرد: بسیار مسابقات سخت و با کیفیتی بود ، همه کشورها با تمامی نفرات اصلی خود در این رقابت ها شرکت کردند و خداروشکر تیم ملی ایران توانست برای نخستین بار به مقام چهارمی این رقابت ها دست پیدا کند.

وی افزود: برای نخستین بار در جهان موفق شدیم در بخش تیمی چهارم شویم و افتخار بزرگی را برای شمشیربازی ایران کسب کنیم ، عملکرد فوق العاده تیم ملی شمشیربازی ایران در این مسابقات سبب شد تا تمامی مسئولان و تماشاگران ما را تشویق کنند و از عملکرد ایرانی ها د ر این مسابقات به وجد بیایند.
 
 عابدینی درباره رقبای ایران در این مسابقات گفت:خیلی خوشحالم که در این مسابقات موفق شدیم ، فرانسه مهد شمشیربازی دنیا را در نخستین گام شکست دهیم و پس از آن از سد آمریکا قهرمان سه دوره این رقابت ها بگذریم و مقام چهارمی را کسب کنیم ، در حال حاضر آمادگی بالایی داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا در آینده مدال این مسابقات را هم کسب کنیم.

وی درباره عملکرد خود در این رقابت ها اظهار کرد: خدا رو شکر وضیعت خوبی دارم و از آمادگی بالایی برخورد دار هستم ، تمام تلاشم را می کنم تا در المپیک 2016 ریو نیز برای کشورم افتخار آفرینی کنم.




۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن