تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798577379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاضلیان تاکید کرد: آینده باغ سیب کرج را فقط مردم تعیین خواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فاضلیان تاکید کرد: آینده باغ سیب کرج را فقط مردم تعیین خواهند کرد استان‌ها > البرز - عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز در واکنش به طرح و تصمیم‌گیری در مورد باغ سیب در شورای عالی شهرسازی کشور، تاکید کرد: در مورد آینده باغ سیب این مردم کرج هستند که باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرآنلاین البرز،احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان البرز که با حضور مسئولان استانی و با دستور جلسه بررسی وضعیت باغ سیب مهر شهر کرج برگزار شد با ابراز تاسف نسبت به شرایط پیش آمده برای باغ سیب مهر شهر اظهار داشت: این باغ سرمایه ملی است و با وجود اینکه پتانسیلی ارزشمند برای محیط زیست استان محسوب می شود در حفظ و نگهداری آن غفلت شده است. وی شرایط کنونی این باغ را ناشی از بی‌توجهی‌ها در سال‌های ابتدایی دهه 60 عنوان کرد و گفت: تصمیمات اخذ شده در آن برهه غلط و غیرکارشناسی بوده است که امروز با توجه به اهمیت آن در حفظ سلامت مردم، باید تلاش کنیم جبران مافات کنیم. رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه درختان جمع آوری و کشت شده در این مجموعه، بهترین نوع در جهان بوده‌اند، گفت: متاسفانه تلاش‌های گسترده‌ای در سال‌های اخیر برای تغییر کاربری آن انجام شد که با مقاومت مسئولان و متولیان امر، این اتفاق شوم در کرج رخ نداد. وی با تقدیر از همه کسانی که در حفظ باغ سیب کرج همت و تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: به دنبال راهکارهای فنی و تخصصی برای احیای میراث ملی هستیم. بازسازی آن در تاریخ منابع طبیعی کشور ثبت خواهد شد که امیدواریم شرایطی فراهم شود مردم پس از احیا بتوانند از برکات آن بهره‌مند شوند. عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز در واکنش به طرح و تصمیم‌گیری در مورد باغ سیب در شورای عالی شهرسازی کشور، تاکید کرد: در مورد آینده باغ سیب این مردم کرج هستند که باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنند و هر تصمیمی که از اقبال و موافقت مردم این استان برخوردار نباشد فقط نوشته روی کاغذ خواهد بود؛ باغ سیب متعلق به مردم استان است و اجازه تغییر کاربری در این زمین‌ها را نخواهیم داد و برای صیانت از آن آمادگی پرداخت هر نوع هزینه‌ای را داریم. فاضلیان با تاکید بر اینکه هرنوع مصوبه شورای عالی شهرسازی کشور که منجر به آسیب جزئی یا تغییر کاربری در باغ سیب شود اجرایی نمی‌شود، اظهار داشت: موضوع تعیین مالکیت این زمین باید روند قانونی خود را طی کند ولی حفظ کاربری این مجموعه و احیای آن جزو ضروریات است. وی با اشاره به اینکه جلسه امروز برای احیای باغ سیب کرج امیدوار کننده بود و همه در مورد حفظ آن اتفاق نظر داشتند، گفت: از بنیاد مستضعفان و رئیس آن می‌خواهیم کار ارزشمندی انجام دهند و این باغ را به مردم استان هبه کنند. رئیس کل دادگستری استان البرز از ادارات و دستگاه‌های مسئول خواست روند احیای این باغ را در فرایند اداری قرار ندهند و امور به سرعت سپری شود تا باغ سیب کرج احیا شود. وی در مورد روند احیای این باغ تصریح کرد: باید اطلاع رسانی انجام شود که قطع درختان برای احیای آن ضروری است و ساخت و ساز در این باغ پذیرفتنی نیست و دستگاه قضایی و مردم اجازه ساخت و ساز نخواهند داد.  

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 14:16:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن