تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا برای اعلام موجودیت خود به دزدی اموال ایران روی آورده است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا:
آمریکا برای اعلام موجودیت خود به دزدی اموال ایران روی آورده است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا برای اعلام زنده بودن خود چاره ای ندارد جز اینکه به نوعی خود را مطرح کند و دست به دزدی اموال ایران می زند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛  علیرضا ذوالفقاریان در گفتگو با خبرنگار  نیزوا ، با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در آمریکا، این اقدام را یک راهزنی بارز دانست و اظهار کرد: راهزنی و دزدی از ویژگیهای این قدرت پوشالی مستکبر است. وی تصریح کرد: امروزه این قدرت مستکبر در همه عرصه ها از ایستادگی امت و امام در میهن اسلامی ما شکست خورده و برای اعلام زنده بودن خود چاره ای ندارد جز اینکه به چنین کارهایی دست بزند که در حقیقت این اقدامات از شاخصه های مردار متعفن شده است. این کارشناس مسائل سیاسی این دزدی آشکار آمریکا را عین نقض برجام عنوان کرد و ادامه داد: علی رغم اینکه مسئولان دولت این حرکت را یک دزدی آشکار دانسته اما متاسفانه کماکان معتقدند که می توانند با این دزد اموال کنار بیاید. ذوالفقاریان مصادره اموال ایران را نتیجه لاپوشانی و کنار آمدن دولت و دستگاه دیپلماسی در خصوص اقدامات دولت آمریکا در اجرای برجام، بیان کرد و افزود: ما هر کجا در مقابل دشمن عقب نشینی کردیم وادار به ارائه هزینه های بیشتر شدیم. وی با بیان اینکه دولت به جای برخورد منطقی با مشکلات، آن را دائما گردن دولت قبل می اندازد، خاطر نشان کرد: این دولت نسبت به جریانات داخلی و خارجی تحلیلی را داشته و بر اساس این تحلیل برنامه ریزی کرده اما چون اصل تحلیل مورد اشکال می باشد، این برنامه ریزی ها دولت را به نتیجه مطلوب نرسانده است و دراین شرایط تنها راه انحراف افکار عمومی را در این می داند که مشکلات را گردن دولت قبل بیاندازد. این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: قطعا آمریکا تا زمانی که ایمان و اعتقادمان را سست نکرده و از بین نبرده دست از اینگونه حرکات برنمی دارد اما ما به فضل الهی و با استعانت از رابطه مستحکم امت و امام بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد.
[ مشاهده متن کامل خبر آمریکا برای اعلام موجودیت خود به دزدی اموال ایران روی آورده است در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

آمریکا برای اعلام موجودیت خود به دزدی اموال ایران روی آورده است






شنبه ، ۱۱اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن