تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگريني: از بازي در برنابئو نمي‌ترسيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيگريني: از بازي در برنابئو نمي‌ترسيم
تساوي صفر - صفر در ورزشگاه اتحاد کار من‌سيتي براي صعود به فينال ليگ قهرمانان را سخت کرد.
نویسنده : شيوا نوروزي 



تساوي صفر - صفر در ورزشگاه اتحاد کار من‌سيتي براي صعود به فينال ليگ قهرمانان را سخت کرد. در نخستين بازي مرحله نيمه‌نهايي اين مسابقات آبي‌پوشان شهر منچستر به جاي آنکه از مصدوميت کريستيانو رونالدو استفاده کنند با تساوي بدون گل در خانه متوقف شدند تا کارشان در بازي برگشت در سانتياگو برنابئو دشوار شود. به ويژه که پيگريني در بازي برگشت داويد سيلوا را هم به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.
 
 راضي به تساوي

به‌رغم باز نشدن پاي مهاجمان من سيتي به گلزني در اولين ديدار با رئال، سرمربي شيليايي از اين موضوع ناراحت نيست. مانوئل پيگريني که دلش مي‌خواست با پيروزي مقابل کهکشاني‌ها خودي نشان دهد حالا بايد منتظر بازي برگشت در اسپانيا باشد: «از اين تساوي راضي نيستم، چون ما يک بازي بسيار منسجم، همراه با يک عملکرد دفاعي خوب ارائه کرديم. با اين حال وقتي نمي‌توانيد بازي را ببريد، تساوي بدون گل بهترين نتيجه است. فکر مي‌کنم که رئال‌مادريد با يک هدف به اينجا آمده بود. مي‌دانستيم که رئالي‌ها تلاش مي‌کنند سرعت بازي را پايين بياورند و ما هم دقيقاً برخلاف خواسته آنها بازي کرديم. فکر نمي‌کنم که الان رئال‌مادريد شانس بيشتري براي صعود داشته باشد. ما در اين فصل از ليگ قهرمانان اروپا در خانه حريفانمان از جمله پاري‌سن‌ژرمن، ديناموکيف و سويا نتايج خوبي کسب کرده‌ايم و الان هم هيچ ترسي از رفتن به برنابئو نداريم.»
 
 حق‌مان پيروزي بود

زين‌الدين زيدان بي‌صبرانه منتظر است تا در برنابئو پيروزي بر من‌سيتي را جشن بگيرند. سرمربي رئال پس از توقف مقابل آبي‌هاي منچستر در خصوص غيبت رونالدو اظهار داشت: «کريستيانو در آخرين تمرين‌مان قبل از بازي دچار مصدوميت شد و درد داشت. تنها دليل بازي نکردنش همين بود. ما نمي‌خواستيم وضعيت او بدتر از اين شود.» شانس صعود موضوع ديگري بود که زيدان به آن اشاره کرد: «از نتيجه راضي‌ام. کارمان آسان نبود، چون حريفي سرسخت را پيش‌روي خودمان مي‌ديديم، اما دفاع‌مان واقعاً خوب بود. کمي ناراحتم، چون حق‌مان مي‌توانست چيزي بيش از اين باشد. ما هميشه براي کسب پيروزي مي‌جنگيم. قبل از بازي تصور مي‌کردم که شانس صعود دو تيم مساوي است و هنوز هم مي‌گويم شانس صعود‌مان 50- 50 است. بازي برگشت در خانه ماست و مي‌دانيم که در خانه از عهده چه کارهايي برمي‌آييم، اما هنوز هم شانس صعود‌مان 50- 50 است و اين مبارزه تا پاي قهرماني خواهد بود. اين بازي نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان است و مي‌دانيم که در اين مرحله از رقابت‌ها، هرگز کار آساني نداريم.»
 
غيبت مشکوک کريس

پيش از سفر رئال‌مادريد به جزيره، رسانه‌هاي اسپانيايي از برطرف شدن آسيب‌ديدگي کريستيانو رونالدو خبر داده بودند. مهاجم پرتغالي حتي در آخرين بازي تيمش در لاليگا مقابل رايووالکانو را نيز از دست داده بود اما گفته مي‌شد اين بازيکن با تلاش پزشکان رئال به بازي رفت اين تيم در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان مي‌رسد. حتي انتشار عکس‌هاي سفر کاروان رئال به انگليس و حضور پررنگ و پرانرژي رونالدو در عکس‌ها سبب شد تا هواداران اين تيم فکر کنند رونالدو در اتحاد به ميدان مي‌رود. اما با مشخص شدن ترکيب تيم خبري از نام کريس در جمع نفرات اصلي نبود. سرمربي قوهاي سفيد مدعي شده که اين بازيکن در آخرين تمرين تيمش پيش از رويارويي با من‌سيتي مصدوميتش تشديد شده و به همين دليل به ميدان نرفته است. مهاجم اول رئال درباره دليل عدم حضورش در ميدان به شبکه تلويزيوني Antena 3 اسپانيا گفت: «کشيدگي عضلاني من هنوز برطرف نشده است. من براي بازي بعدي منتظر خواهم بود. اگر اين بازي يک فينال بود، شانسم را امتحان مي‌کردم و به ميدان مي‌رفتم.» اين در حالي است که شايعات جديدي هم در اين باره سر زبان‌ها افتاده است. گفته مي‌شود رونالدو احتمالاً دچار پارگي جزئي عضله همسترينگ شده اما مسئولان رئال قصد فاش کردن آن را ندارند. حتي اميليو بوتراگوئنيو، مدير روابط عمومي باشگاه رئال‌‌مادريد نيز حاضر نشد تا در اين باره به صورت شفاف صحبت کند: «باعث تأسف است که رونالدو نتوانست بهبودي‌اش را به‌ دست آورد. تصميم بر اين شد که او بازي نکند، اما ما تيمي فوق‌العاده داريم. هنوز بازي برگشت مانده و ما بايد احتياط مي‌کرديم. اميدوارم تصميمي که اتخاذ شد ثمربخش باشد.» بايد ديد روز شنبه کريس مقابل رئال سوسيداد به ميدان مي‌رود يا باز هم از روي نيمکت بازي تيمش را تماشا مي‌کند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن