تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805094188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز سه‌گانه تعيين قهرمان ليگ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آغاز سه‌گانه تعيين قهرمان ليگ
ليگ برتر به هفته‌هاي پاياني رسيده و تنها سه هفته تا پايان ليگ باقي مانده، سه هفته حساس و نفسگير...
نویسنده : سعيد احمديان 


ليگ برتر به هفته‌هاي پاياني رسيده و تنها سه هفته تا پايان ليگ باقي مانده، سه هفته حساس و نفسگير، هم براي تيم‌هاي بالاي جدول كه براي قهرماني كورس گذاشته‌اند و هم براي پايين جدولي‌ها كه نمي‌خواهند سقوط كنند و سه مسابقه آخرشان حكم مرگ و زندگي براي‌شان دارد. حالا امروز اولين مسابقه از سه بازي باقي‌مانده تيم‌ها برگزار مي‌شود، هشت مسابقه‌اي كه به صورت همزمان و از ساعت 18 سوت شروع آن زده مي‌شود، مسابقاتي كه شايد بعد از پايان آن تكليف برخي تيم‌ها مشخص شود و شايد هم همه چيز به دو هفته آخر و دو بازي سرنوشت‌ساز كشيده شود. آن هم به خصوص تكليف تيم قهرمان كه ديروز برانكو كه با پرسپوليس با اختلاف سه امتيازي‌اش شانس اصلي جام ليگ پانزدهم است، درباره آن گفت: «قهرمان ليگ در ثانيه‌هاي آخر ليگ مشخص مي‌شود.»
  پرسپوليس – نفت تهران
در شرايطي پرسپوليس امروز ميزبان نفت تهران است كه برانكو و شاگردانش شانس اول قهرماني هستند. سه بازي تا پايان ليگ باقي مانده و آنها با سه امتياز بيشتر از جدي‌ترين تعقيب‌كننده‌هايشان يعني استقلال تهران و خوزستان صدرنشين ليگ هستند. آنها 22 هفته است كه نباخته‌اند و اين هفته‌ها در بهترين شرايط‌شان قرار دارند، تيمي كه علاوه بر اينكه پيروز مي‌شود، زيبا هم بازي مي‌كند. آنها آرام‌آرام از پايين جدول از هفته ششم به بعد ليگ بالا آمدند و حالا بالاترين رده جدول را به خودشان اختصاص داده‌اند تا با نتايج فوق‌العاده‌شان مدعي اصلي جام پانزدهم به حساب بيايند. البته قرمزها در حالي آماده رويارويي با شاگردان منصوريان مي‌شوند كه در آخرين بازي‌شان در اهواز در زير باران سنگ و بدون طارمي بهترين گلزنشان توانستند با سه امتياز به تهران برگردند و نشان دهند در سخت‌ترين شرايط هم مي‌توانند پيروز باشند و به قول برانكو براي جام، جانشان را هم مي‌دهند! برانكو كه امروز مهدي طارمي را بعد از يك جلسه محروميت در اختيار دارد، در‌آستانه بازي با نفت درباره قهرماني گفت: «40ميليون نفر اين را مي‌پرسند. هدف ما همين است و وظيفه ما اين است که همه را شکست دهيم و البته اين مسئله آسان هم نخواهد بود.»
در سوي ديگر نفت تهران با عليرضا منصوريان قرار دارد كه با اختلاف 9 امتيازي با صدر جدول شانس قهرماني را عملاً از دست داده و براي كسب سهميه تلاش مي‌كند. نفتي‌ها به‌رغم مشكلات مالي زيادي كه در ليگ پانزدهم داشته‌اند، هم‌امتياز با تراكتور و تنها به خاطر تفاضل گل پايين‌تر در رده پنجم قرار گرفته‌اند و شانس اين را دارند كه سهميه ليگ قهرمانان را كسب كنند. شاگردان منصوريان در آخرين بازي به سپاهان باختند اما در مجموع در نيم‌فصل دوم بهتر نتيجه گرفتند و اميدوارند بتوانند با گرفتن سهميه اين فصل سخت را به پايان برسانند.
  سايپا – استقلال
استقلال در هفته بيست و هشتم امروز ميزبان سايپا است، آبي‌ها با پيروزي مقابل فولاد در هفته گذشته هم طلسم چهار هفته پيروز نشدن را شكستند و هم با فراموش شدن خاطره دربي، شانس‌شان را براي قهرماني حفظ كردند. هرچند استقلال در فاصله سه هفته تا پايان ليگ با صدر سه امتياز فاصله دارد اما مظلومي و شاگردانش اميدوارند كه قرمزها امتياز از دست بدهند و آنها بتوانند ليگ را با بهترين اتفاق به پايان برسانند. استفاده از بازيكنان جوان در مسابقه آخر آبي‌ها كه با پيروزي همراه بود، باعث شده مظلومي براي سه مسابقه پاياني هم حساب ويژه‌اي روي آنها باز كند و بيشتر از بازيكنان جوانش استفاده كند. مظلومي ديروز گفت كه سه بازي آخر اين تيم در ليگ، هر كدام آن يك فينال است و براي بالا بردن جام در هفته پاياني بايد در اين بازي‌ها پيروز شوند.
رقيب استقلال بر خلاف نيم‌فصل اول، روزهاي بحراني را تجربه مي‌كند، سايپا هفت بازي است كه پيروز نشده و 9 مسابقه اخيرش تنها يك پيروزي داشته است. نارنجي‌پوشان در آخرين مسابقه شان هم سه بر دو به ملوان باختند تا در وضعيت نه چندان خوبي برابر تيم مظلومي قرار بگيرند. جلالي در بازي امروز مانند چند هفته پيش آندو تيموريان را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد، با اين حال، او مي‌گويد روي بازيكنان جوانش براي بازي امروز حساب ويژه‌اي باز كرده است تا در اين بازي‌هاي باقي مانده نتايج ضعيف اين تيم در نيم‌فصل دوم جبران شود.
   استقلال خوزستان – راه‌آهن
كمتر كسي تصور مي‌كرد كه ويسي و بازيكنان جوانش در سه بازي مانده به آخر ليگ، يكي از تيم‌هايي باشند كه براي قهرماني تلاش مي‌كنند اما آنها با 48 امتياز تنها به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به همنام تهراني‌شان در رده سوم هستند و تنها سه امتياز با پرسپوليس صدرنشين فاصله دارند و اگر دو مساوي متوالي اين تيم در دو بازي آخر نبود، آنها مي‌توانستند جاي پرسپوليس باشند اما امتياز از دست دادن تيم ويسي باعث شد تا صدر را از دست بدهند، هرچند همچنان اين تيم شگفت‌انگيز ليگ پانزدهم مدعي قهرماني است. حريف خوزستاني‌ها، تيم راه‌آهن است كه با 22 امتياز در رده يكي مانده به آخر جدول است و براي سقوط نكردن تنها بايد امروز پيروز شود. راه‌آهني‌ها هفته قبل پس از هفت بازي پيروز شده‌اند و به نظر مي‌رسد با توجه به اينكه براي سقوط نكردن مي‌جنگند، حريف آساني براي شاگردان ويسي نخواهند بود.
  برنامه ساير بازي‌هاي امروز
پديده خراسان – ذوب‌آهن
فولاد مبارکه سپاهان- گسترش فولاد تبريز
فولاد خوزستان- استقلال اهواز
صباي قم- سياه‌جامگان مشهد
تراکتورسازي تبريز – ملوان بندرانزلي

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن