تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820159709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری از دختران جوان با قول ازدواج


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کلاهبرداری از دختران جوان با قول ازدواج
فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: فردی که از طریق فضای مجازی با دختران جوان ارتباط، برقرار کرده و با قول ازدواج از آنها کلاهبرداری می‌کرد توسط ماموران تجسس کلانتری شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب : سرهنگ هدایت الله حسنوند در جمع خبرنگاران، افزود: در پی شکایت دختری جوان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی مدتی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده و پسر جوان نیز با قول ازدواج به شاکی، اعتماد او را جلب کرده و به این واسطه و به بهانه تهیه جهیزیه با استفاده از دسته چک وی اقدام به خرید طلا و کلاهبرداری به مبلغ 170 میلیون ریال کرده است.

فرمانده انتظامی دورود تصریح کرد: پس از مدتی رابطه این دو نفر با خصومت خاتمه می‌یابد اما ماجرا به این جا ختم نمی‌شود و دختر جوان مجبور به پرداخت مبالغ چک می‌شود. با توجه به اظهارات شاکی و انجام تحقیقات لازم متهم که پسری 27 ساله است، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه به هنگام خرید کالا به همراه دختر جوان دیگری در دورود دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه بود اما پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار کرد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی دورود با اشاره به جلوگیری از کلاهبرداری 500 میلیون ریالی از دختر جوان دوم به شهروندان توصیه کرد: والدین نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و محبت و توجه بیشتری به آنها کنند تا آنان به دنبال کمبود محبت در فضای مجازی در دام افراد شیاد و شیطان صفت نیفتند.




تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن