تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود ۵ هزار حافظ قرآن در مناطق آزاد/ تاسیس فرهنگسرای قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دبیر شورای راهبردی فعالیتهای قرآنی مناطق آزاد کشور خبر داد:
وجود ۵ هزار حافظ قرآن در مناطق آزاد/ تاسیس فرهنگسرای قرآنی

مسابقات قرآنی


شناسهٔ خبر: 3608766 - سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
استانها > خوزستان

آبادان - دبیر شورای راهبردی فعالیتهای قرآنی مناطق آزاد کشور با اشاره به وجود ۱۰ هزار حافظ قرآن در کشور گفت: از  تعداد کل این حافظان قرآن پنج هزار نفر آنان در مناطق آزاد کشور هستند. به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا پورمعین ظهر امروز سه شنبه در نخستین جلسه شورای کاربردی و هم افزایی قرآنی منطقه آزاد اروند در محل سرسرای اجتماعات این سازمان پتانسیل‌های فراوان قرآنی موجود در منطقه آزاد اروند را یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به وجود استعدادهای خوبی از جمله قاریان و مبتهلین همچون کریم منصوری، قاسم مقدمی، شجاع زویدات و گروه فاخر باقرالعلوم (سه نفر از آنان در حادثه منا به شهادت رسیدند) و بسیاری دیگر از موسسات قرآنی و فعالیتهای متععد قرآنی صورت گرفته، منطقه آزاد اروند در سال گذشته رتبه نخست را در میان سایر مناطق آزاد کشور از آن خود کرد. وی همچنین با اشاره به وجود یک هزار حافظ ۲۰ جزء قرآن در منطقه آزاد اروند عنوان کرد: به زودی جشن حافظ تحفیظی این افراد با حضور ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد، تجاری و اقتصادی کشور و برخی دیگر از شخصیت های برجسته کشوری در این منطقه برگزار می شود. پورمعین، تاسیس فرهنگسراهای قرآنی در مناطق آزاد را یکی از برنامه های شورای راهبردی فعالیتهای قرآنی مناطق آزاد کشور نام برد و تصریح کرد: در آتیه ای نزدیک فرهنگسرای قرآنی را در منطقه آزاداروند تاسیس می کنیم. دبیر شورای راهبردی فعالیتهای قرآنی مناطق آزاد کشور همچنین آموزش، انجام فعالیتهای تبلیغی و ترویجی، حمایت این موسسات قرآنی را به عنوان چهار محور اصلی و راهبردی برنامه های این شورا در سطح مناطق آزاد خواند و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده در زمینه حفظ قرآن تا پایان سال ۱۴۰۰ مناطق آزاد از کل کشور پیشی خواهیم گرفت.

پورمعین با تاکید بر اینکه انجام فعالیتهای آموزشی و معنا محور جزء اولویتهای شورای راهبردی فعالیتهای قرآنی مناطق آزاد کشور قراردارد، افزود: اهتمام ما بر گسترش فعالیت های قرآنی توام با آموزش است. وی اضافه کرد: تشکیل شوراهای راهبردی یکی از مهمترین کارهای ما در مناطق آزاد کشور است که تشکیل این جلسه چهارمین شورا در سطح مناطق آزاد کشور و نخستین شورا در سطح منطقه آزاد اروند است. پورمعین در پایان با اشاره به اهتمام به خرد جمعی تصریح کرد: در پنج محور طرحهای قرآنی را دنبال می کنیم که انجام حمایتهای مالی، فراهم سازی تجهیزات و عوامل فیزیکی مورد نیاز، اجرای برنامه ها طبق جدول زمان بندی شده، نظارت و ارزیابی بر فعالیتها پنج محور یاد شده را تشکیل می دهند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن